Stravování se zásadně změnilo. Obědváme častěji, chceme lehčí jídla, ale také spěcháme

Datum publikování na HitPrace.cz: 4. 4. 2019

Stravování se za posledních deset let výrazně změnilo. Zejména obědváme mnohem častěji, než jsme byli v minulosti zvyklí. Každý pracovní den si oběd dopřeje sedm z deseti Čechů, o plných čtrnáct procent více než v roce 2009. Druhou nejvýznamnější změnou pak je, že se mnohem méně přejídáme a naopak hledáme nutričně vyvážená jídla. Trend zdravějšího stravování je přitom jasně patrný i v dalších evropských zemích. Vyplývá to z velkého mezinárodního průzkumu stravovacích návyků s názvem FOOD, který před deseti lety iniciovala společnost Edenred ve spolupráci s Evropskou unií. 

Ještě před deseti lety bylo lidí , kteří se chtěli hlavně hodně najíst, o poznání více než těch, kteří naopak hleděli na to, aby byl jejich oběd vyvážený. „Dnes je situace naprosto opačná. Velkou porci vyžaduje k obědu čtvrtina konzumentů a naopak 44 procent žádá lehčí jídla,“ říká manažerka programu FOOD ze společnosti Edenred Michaela Číhalíková. 


Zdroj: Personalista.com
Otevřený internetový HR magazín.


Poslední vybrané články na HitPrace.cz

Naučte se konečně číst pořádně!
24. 6. 2019

Kdo si myslí, že číst umí, tak by na to měl zapomenout, pokud neabsolvoval seminář Rychločtení a racionální čtení Ing. Davida Grubera.Jak číst racionálně? Rychlovyhledáváním, což znamená čtení orientační či kurzorické,... Přečíst více

Práce lidí v euforii
23. 6. 2019

Začátkem června (2. 6. 2019) hrála zápas naše mladá tenistka Markéta Vondroušová s Lotyškou Sevastovovou na Roland Garros. Porazila ji hladce ve dvou setech 6:2, 6:0. Na tom nemusí být na první pohled nic zajímavého, prostě se jí... Přečíst více

Technologie mění postavení žen na trhu práce
21. 6. 2019

V pátek 14. června 2019 proběhla na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně mezinárodní konference Ženy v době 4.0. Konference se věnovala měnící se roli žen v pracovním světě ve střední a východní Evropě v... Přečíst více

Tři zaručené nástroje pro efektivní recruitment podle Manuvie: přesné cílení, jasný popis práce a mzda
20. 6. 2019

Nábor zaměstnanců se v mnohém podobá marketingové kampani. Důležité je znát cílovou skupinu, promlouvat k ní relevantními komunikačními kanály a mít srozumitelnou nabídku s jasnou konkurenční výhodou. Přesně takto přistupují... Přečíst více

Filip – i virtuální podpora firemního vzdělávání může mít lidskou tvář
19. 6. 2019

Filip je svobodný, 33letý sympaťák z Brna. Pracuje na zákaznické lince Agentury MotivP, kde organizuje vzdělávací kurzy pro tisíce účastníků a poskytuje všestrannou podporu klientům i lektorům. Na dotazy reaguje prakticky okamžitě,... Přečíst více