Firmy z e-commerce se perou o specialisty výkonnostního marketingu
Česká e-commerce obratově roste, což nutí firmy posilovat své týmy. Nejvíce žádaní jsou dnes například PPC a RTB specialisté, analytici a správci sociálních sítí. Firmy nabízejí uplatnění jak odborníkům s mnohaletou praxí, tak i mladým lidem s chutí vzdělávat se.
Sektor e-commerce patří mezi nejrychleji se rozvíjející tržní segment v Česku. Ruku v ruce s tímto trendem se vyvíjí i poptávka po kvalifikovaných pracovnících. V poslední době potřebují firmy z e-commerce obsadit především výkonově a datově orientované pozice. „Aktuálně mají zaměstnavatelé velký zájem o performance specialisty, analytiky a ze softovějších dovedností specialisté na sociální sítě. Velká poptávka je také po komplexních odbornících, tzn. growth hackerech, kteří se dokážou podívat na online projekt jako takový a ladit jeho efektivitu,“ přibližuje aktuální situaci na pracovním trhu Magdaléna Divišová, spoluzakladatelka personální a konzultační agentury OnlinePeople.cz.