Znáte pravidla netikety? V čem se často chybuje

Datum publikování na HitPrace.cz: 20. 3. 2019

Naše komunikace se z velké části přesunula do virtuálního prostoru. A i když zde využíváme pro dorozumění mnoho nástrojů a způsobů, v pracovní komunikaci stále drží prim e-mail. Navíc se ukazuje, že úroveň mailové komunikace je nejen naší vizitkou, ale odráží i kvalitu pracovních vztahů. E-mailová komunikace zabírá v některých profesích výraznou část pracovního času. 

Pokud lidé, zejména na exponovaných rozhodovacích postech, dostanou e-mail, který na první pohled vykazuje nedostatky a prohřešky vůči zažitým standardům, jeho čtením se většinou neobtěžují. Podobný mail může v krajním případě naštvat klíčového zákazníka či partnera firmy a ohrozit tak dokonce celou spolupráci. Připomeňme si proto pár zásad, kterých bychom se měli držet. Ty nejdůležitější shrnuje Jana Čadinová z počítačové školy Gopas. 


Zdroj: Personalista.com
Otevřený internetový HR magazín.


Poslední vybrané články na HitPrace.cz

Trh práce: Opatrnost zaměstnavatelů roste
17. 9. 2019

Společnost ManpowerGroup Česká republika dnes zveřejnila výsledky průzkumu „ManpowerGroup Index trhu práce“ pro čtvrté čtvrtletí roku 2019. V rámci průzkumu ManpowerGroup Index trhu práce pro čtvrté čtvrtletí 2019 byla... Přečíst více

Moderní CV jako součást osobního marketingu: tipy, jak zaujmout
16. 9. 2019

Pracovní trh se v důsledku nových technologií rychle mění. Životopis pracovníka je jen střípkem celého balíku osobní prezentace v digitálním světě. Jak se umět prodat nejenom při hledání nové práce?„Vnímání práce se v... Přečíst více

Z domova běžně pracují jen 4 % Čechů, home office je nejběžnější v Nizozemsku
14. 9. 2019

Home office je stále více vyhledávaným benefitem ze strany pracovníků, v současné době především mileniálů. Podle zjištění analytického projektu Evropa v datech využívají home office asi 4 % Čechů, což je zhruba 206 tisíc... Přečíst více

Firmy povyšují neefektivně, Peterův princip platí více, než se myslelo
12. 9. 2019

Ještě dlouho poté, co kanadský psycholog a pedagog Lawrence Peter v 60. letech minulého století formuloval svůj princip neschopnosti zaměstnanců, se věřilo, že vše mínil v nadsázce, nebo jako provokativní vtip. Tzv. Peterův princip... Přečíst více

Spokojený zaměstnanec dnes vyžaduje dobrou osobní zkušenost se zaměstnavatelem
12. 9. 2019

Týká se to nás všech. To, co si myslí manažeři, není ve shodě s tím, jak to vnímají zaměstnanci.Podle průzkumu Gallup 2018:9 z 10 top manažerů si myslí, že jejich zaměstnanci odcházejí za lepším platovým ohodnocením. Pokud se... Přečíst více