Znáte pravidla netikety? V čem se často chybuje

Datum publikování na HitPrace.cz: 20. 3. 2019

Naše komunikace se z velké části přesunula do virtuálního prostoru. A i když zde využíváme pro dorozumění mnoho nástrojů a způsobů, v pracovní komunikaci stále drží prim e-mail. Navíc se ukazuje, že úroveň mailové komunikace je nejen naší vizitkou, ale odráží i kvalitu pracovních vztahů. E-mailová komunikace zabírá v některých profesích výraznou část pracovního času. 

Pokud lidé, zejména na exponovaných rozhodovacích postech, dostanou e-mail, který na první pohled vykazuje nedostatky a prohřešky vůči zažitým standardům, jeho čtením se většinou neobtěžují. Podobný mail může v krajním případě naštvat klíčového zákazníka či partnera firmy a ohrozit tak dokonce celou spolupráci. Připomeňme si proto pár zásad, kterých bychom se měli držet. Ty nejdůležitější shrnuje Jana Čadinová z počítačové školy Gopas. 


Zdroj: Personalista.com
Otevřený internetový HR magazín.