Chcete, aby byla zpětná vazba k něčemu? Zapomeňte na sendvič!

Datum publikování na HitPrace.cz: 5. 3. 2019

O důležitosti zpětné vazby bylo napsáno již mnoho. Zpětná vazba může pomoci nasměrovat, přináší sebeuvědomění, zjištění, jak nás vidí druzí a jak jsme na tom v porovnání s ostatními. Společnosti si to uvědomují a vysílají svoje zaměstnance na mnohá školení a tréninky, jak dávat zpětnou vazbu.

Aby tato školení měla efekt, je potřeba zavádět kulturu zpětné vazby – otevřenou komunikaci. Klíčové totiž je, aby zpětná vazba byla soustavná, ne jen jednou za rok.

Průzkumy uvádějí, že společnosti podporující otevřenou komunikaci, jsou na tom v dlouhodobém horizontu (10 let) o 270% lépe, co se týče celkových výnosů pro akcionáře než společnosti s klasickým systémem zpětné vazby. A k tomu připočtěme, že otevřená komunikace podporuje i silnou angažovanost a zapojení zaměstnanců.

Pojďme se podívat, čemu se vyhnout při budování kultury zpětné vazby a čím ji naopak podpořit.


Zdroj: HR News
Zprávy a novinky z HR


Poslední vybrané články na HitPrace.cz

Naučte se konečně číst pořádně!
24. 6. 2019

Kdo si myslí, že číst umí, tak by na to měl zapomenout, pokud neabsolvoval seminář Rychločtení a racionální čtení Ing. Davida Grubera.Jak číst racionálně? Rychlovyhledáváním, což znamená čtení orientační či kurzorické,... Přečíst více

Práce lidí v euforii
23. 6. 2019

Začátkem června (2. 6. 2019) hrála zápas naše mladá tenistka Markéta Vondroušová s Lotyškou Sevastovovou na Roland Garros. Porazila ji hladce ve dvou setech 6:2, 6:0. Na tom nemusí být na první pohled nic zajímavého, prostě se jí... Přečíst více

Technologie mění postavení žen na trhu práce
21. 6. 2019

V pátek 14. června 2019 proběhla na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně mezinárodní konference Ženy v době 4.0. Konference se věnovala měnící se roli žen v pracovním světě ve střední a východní Evropě v... Přečíst více

Tři zaručené nástroje pro efektivní recruitment podle Manuvie: přesné cílení, jasný popis práce a mzda
20. 6. 2019

Nábor zaměstnanců se v mnohém podobá marketingové kampani. Důležité je znát cílovou skupinu, promlouvat k ní relevantními komunikačními kanály a mít srozumitelnou nabídku s jasnou konkurenční výhodou. Přesně takto přistupují... Přečíst více

Filip – i virtuální podpora firemního vzdělávání může mít lidskou tvář
19. 6. 2019

Filip je svobodný, 33letý sympaťák z Brna. Pracuje na zákaznické lince Agentury MotivP, kde organizuje vzdělávací kurzy pro tisíce účastníků a poskytuje všestrannou podporu klientům i lektorům. Na dotazy reaguje prakticky okamžitě,... Přečíst více