Stihnout práci v pracovní době? 4 praktické tipy, jak toho docílit

Datum publikování na HitPrace.cz: 17. 2. 2019

Všude se mluví o vyváženosti pracovního a soukromého života a vy stále zůstáváte v práci přesčas, abyste stihli udělat to, co máte? Zkuste najít způsob, jak si lépe zorganizovat pracovní režim. Velkým žroutem času jsou zdánlivé maličkosti, kterým by vás nenapadlo věnovat pozornost. 

Nejtěžší úkoly řešte jako první

Udělejte si jasnou představu o plánovaných pracovních úkolech, které je třeba vykonat během pracovního týdne. Poté si stanovte priority na denní bázi a navrhněte odpovídající časový harmonogram na jejich splnění. Těžké nebo nepříjemné pracovní úkoly neodkládejte na později, stejně jim neutečete. Lepší bude, když se jim budete věnovat hned ráno, kdy máte mysl odpočatou a svěží. Buďte realisté. Málokdo je schopen odpoledne soustředěně pracovat déle než tři nebo čtyři hodiny v kuse. Budete pomalí a v práci zůstanete zase přesčas. 


Zdroj: Personalista.com
Otevřený internetový HR magazín.


Poslední vybrané články na HitPrace.cz

O benefitech rozhodují dnes mnohem více zaměstnanci, než zaměstnavatelé
26. 4. 2019

Zhlédněte zajímavé video:Daniel Čapek je prezidentem společnosti Sodexo pro Českou a Slovenskou republiku. Témata rozhovoru vedla hlavně k digitalizaci v oblasti zaměstnaneckých benefitů, a k jejich rozdílům v průběhu let. Jaké... Přečíst více

INSPIRATIVNÍ LEADERSHIP: Jaké vlastnosti zaměstnanci skutečně očekávají od leadera
25. 4. 2019

Před několika lety jsem oslovil okolo dvou tisíc lidí pracovníků firmy s pobočkami v Česku, Slovensku a Polsku s dotazem, jaké jsou podle nich vlastnosti těch šéfů, kterých si opravdu váží. Požádal jsem je o udání 1-3... Přečíst více

Aktuální trendy v korporátním vzdělávání II.
24. 4. 2019

V první části článku jsem rozpracoval 3 aktuální trendy a potřeby v současném firemním vzdělávání, které by měly být součástí hodnot v rámci firemní kultury každé stabilizované a rozvíjející se organizace. Nyní se... Přečíst více

Firmy stále více dbají na čistotu na pracovišti. Ta může být i jedním z faktorů při rozhodování o novém místě
24. 4. 2019

Snaha udržet si stávající zaměstnance a přilákat nové nutí zaměstnavatele ke stále větším investicím do kvality pracovního prostředí. V minulých letech velká část českých firem tuto otázku neřešila a snažila se na... Přečíst více

Jak díky vysoké finanční gramotnosti zvýšit stabilitu a produktivitu zaměstnanců
23. 4. 2019

Ve škole jsme se naučili mnohému, ale na finanční gramotnost se zcela zapomnělo! Jen si zkuste vzpomenout, kdy jste naposledy použili integrály nebo odmocniny. Já osobně pouze ve škole a to už je pěkná řádka let. A kdy jste naposledy... Přečíst více