Stihnout práci v pracovní době? 4 praktické tipy, jak toho docílit

Datum publikování na HitPrace.cz: 17. 2. 2019

Všude se mluví o vyváženosti pracovního a soukromého života a vy stále zůstáváte v práci přesčas, abyste stihli udělat to, co máte? Zkuste najít způsob, jak si lépe zorganizovat pracovní režim. Velkým žroutem času jsou zdánlivé maličkosti, kterým by vás nenapadlo věnovat pozornost. 

Nejtěžší úkoly řešte jako první

Udělejte si jasnou představu o plánovaných pracovních úkolech, které je třeba vykonat během pracovního týdne. Poté si stanovte priority na denní bázi a navrhněte odpovídající časový harmonogram na jejich splnění. Těžké nebo nepříjemné pracovní úkoly neodkládejte na později, stejně jim neutečete. Lepší bude, když se jim budete věnovat hned ráno, kdy máte mysl odpočatou a svěží. Buďte realisté. Málokdo je schopen odpoledne soustředěně pracovat déle než tři nebo čtyři hodiny v kuse. Budete pomalí a v práci zůstanete zase přesčas. 


Zdroj: Personalista.com
Otevřený internetový HR magazín.