Stihnout práci v pracovní době? 4 praktické tipy, jak toho docílit

Datum publikování na HitPrace.cz: 17. 2. 2019

Všude se mluví o vyváženosti pracovního a soukromého života a vy stále zůstáváte v práci přesčas, abyste stihli udělat to, co máte? Zkuste najít způsob, jak si lépe zorganizovat pracovní režim. Velkým žroutem času jsou zdánlivé maličkosti, kterým by vás nenapadlo věnovat pozornost. 

Nejtěžší úkoly řešte jako první

Udělejte si jasnou představu o plánovaných pracovních úkolech, které je třeba vykonat během pracovního týdne. Poté si stanovte priority na denní bázi a navrhněte odpovídající časový harmonogram na jejich splnění. Těžké nebo nepříjemné pracovní úkoly neodkládejte na později, stejně jim neutečete. Lepší bude, když se jim budete věnovat hned ráno, kdy máte mysl odpočatou a svěží. Buďte realisté. Málokdo je schopen odpoledne soustředěně pracovat déle než tři nebo čtyři hodiny v kuse. Budete pomalí a v práci zůstanete zase přesčas. 


Zdroj: Personalista.com
Otevřený internetový HR magazín.


Poslední vybrané články na HitPrace.cz

Profesní výhybka: většině lidí by nevadilo změnit obor
16. 10. 2019

Jedním z důvodů, proč naše hospodářství potřebuje pracovníky ze zahraničí, je jejich odbornost. Tuzemští zaměstnanci nedokážou poptávku pracovního trhu pokrýt. Pomoci by mohla nejen podpora odborného vzdělávání, ale také... Přečíst více

Firmy přijímají stážisty ještě před maturitou. Získaná praxe je víc než brigáda mimo obor
15. 10. 2019

Jednoznačná hranice mezi studiem a pracovním procesem se stírá. Mnoho středoškoláků při studiu pracuje a devět z deseti teenagerů plánuje pracovat i při vysoké škole. Firmy se nebrání přijímat stážisty ještě před maturitou,... Přečíst více

Video schůzky jsou efektivnější než klasické porady, říká průzkum
15. 10. 2019

Využití videa v pracovní komunikaci s sebou nese řadu výhod – úsporu nákladů a času na cestování, možnost pružně řešit problémy bez ohledu na to, kde se členové týmu zrovna nacházejí, jednoduché sdílení dat a souborů.... Přečíst více

Trénink je důležitou součástí firemní kultury. Od prvního dne.
14. 10. 2019

Rozhovor s Pavlem Milcem, HR ředitelem ve společnosti O2Pavel Milec vede od začátku letošního roku personální divizi v O2. U tohoto operátora však pracuje více než deset let. Za tu dobu získal zkušenosti napříč celou společností.... Přečíst více

Toužíte cestovat a pracovat zároveň? Inspirujte se digitálními nomády
9. 10. 2019

Toužíte objevovat svět, ale chybí vám na to finanční prostředky? Celý rok dřete, abyste alespoň o dovolené objevovali krásy světa. Díky moderním technologiím si můžete splnit svůj o cestování během celého roku a... Přečíst více