Nechte řídit e-mailové kampaně stroji, umí to lépe

Datum publikování na HitPrace.cz: 10. 1. 2019

Když začátkem října vystoupila v ČR uznávaná expertka na e-mailing Jenna Tiffany a promítla na jednom ze svých slidů dva různé předměty e-mailu, málokdo věřil, že ten trefnější nevymyslel člověk, ale stroj. Šlo o dílo umělé inteligence. Z jejího využití v e-mailovém marketingu profitují firmy i zákazníci. 

Nezávislá agentura pro výzkum trhu Forrester Research uvádí, že 77 % zákazníků tíhne ke značkám s personalizovanou zkušeností. V České republice přesto převládají hromadné rozesílky newsletterů s oslovením „Vážený zákazníku“ a shodným obsahem pro všechny příjemce. Takové e-maily chce číst jen málokdo. „Šance, že se vkus a potřeby vašich zákazníků shodují, je ve skutečnosti minimální, takže když je oslovujete hromadně ve stejnou dobu a se stejným zbožím, marníte svůj i jejich čas. Nabízet dámskému publiku výhradně pánské zboží je při dnešních možnostech, které elektronická komunikace nabízí, skoro společenské faux-pas,“ vysvětluje Robert Junek, odborný garant programu na Czech On-line Expo. 



Zdroj: Personalista.com
Otevřený internetový HR magazín.


Poslední vybrané články na HitPrace.cz

Když šéf stresuje své okolí: někdy je lepší změnit práci
15. 11. 2019

Jak se vypořádat se situací, kdy šéf vládne přílišně pevnou rukou a své podřízené stresuje křikem a nadávkami? Někdy nezbyde než se poohlédnout po jiném působišti.Ještě předtím je však lepší za šéfem zajít a upozornit... Přečíst více

Nová šance pro zaměstnavatele: do roku 2030 přibude na trhu práce 100 tisíc mladých uchazečů
14. 11. 2019

Nezaměstnanost čerstvých absolventů středních škol a učilišť každým rokem klesá. Zatímco celková míra nezaměstnanosti se během posledních šesti let snížila zhruba o dvojnásobek, počet maturantů, kteří nenašli ihned po... Přečíst více

Taky už se těšíte na Ježíška? Firemním deštníkům zvoní hrana, hitem letošního roku jsou síťovky.
13. 11. 2019

Láhev vína, krabička luxusních bonbonů nebo power banka – to jsou tradiční dárky, které dávají firmy svým obchodním partnerům, klientům nebo zaměstnancům. Firmy si ale na výběru vánočních dárků dávají čím dál víc... Přečíst více

Dá se očekávat, že zájem zaměstnavatelů o technicky zaměřené pracovníky poroste i do budoucna, a to bez ohledu na to, jak se bude vyvíjet úroveň nezaměstnanosti
12. 11. 2019

Kvalitní zaměstnanci na trhu stále chybí a firmy začínají obracet svou pozornost od marného boje o talenty k intenzivnější automatizaci zejména těch nejjednodušších úkonů. Automatizace pro ně představuje trvalejší a... Přečíst více

Ukončení pracovního poměru nejen právně správně
11. 11. 2019

Ukončení pracovní poměru se zaměstnancem nebývá většinou příliš snadnou záležitostí. Na samotný akt je nutné se velmi pečlivě připravit. Ráda bych se tudíž věnovala nejen vlastní administraci tohoto úkonu, ale především... Přečíst více