S koncem roku graduje přetížení zaměstnanců. Peníze by k větší pohodě pomohly jen čtvrtině lidí

Datum publikování na HitPrace.cz: 17. 12. 2018

Pouhých 14 % zaměstnanců je v práci spokojených a nic jim nechybí, jen čtvrtině lidí by však k větší pohodě v práci pomohl jednorázový finanční bonus. Ostatní by překvapivě ocenili jiné věci jako je pochvala od nadřízeného, možnost relaxace v pracovní době či lepší vztahy na pracovišti. Vyplývá to z průzkumu společnosti Up Česká republika mezi 525 zaměstnanci.

Advent k pohodě v práci nepřispívá

Předvánoční období patří samo o sobě k nejstresovějším obdobím roku. Společně s nedostatkem pracovních sil, s kterým se český trh již delší dobu potýká, je tlak na zaměstnance v tomto období extrémní. To se promítá do atmosféry na pracovištích a také do pracovní pohody samotných zaměstnanců. Absolutně spokojených v práci je jen 14 % dotazovaných, z toho nejméně spokojení, a to pouze ve 2 % případů, jsou mladí lidé do 26 let. 



Zdroj: Personalista.com
Otevřený internetový HR magazín.


Poslední vybrané články na HitPrace.cz

Naučte se konečně číst pořádně!
24. 6. 2019

Kdo si myslí, že číst umí, tak by na to měl zapomenout, pokud neabsolvoval seminář Rychločtení a racionální čtení Ing. Davida Grubera.Jak číst racionálně? Rychlovyhledáváním, což znamená čtení orientační či kurzorické,... Přečíst více

Práce lidí v euforii
23. 6. 2019

Začátkem června (2. 6. 2019) hrála zápas naše mladá tenistka Markéta Vondroušová s Lotyškou Sevastovovou na Roland Garros. Porazila ji hladce ve dvou setech 6:2, 6:0. Na tom nemusí být na první pohled nic zajímavého, prostě se jí... Přečíst více

Technologie mění postavení žen na trhu práce
21. 6. 2019

V pátek 14. června 2019 proběhla na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně mezinárodní konference Ženy v době 4.0. Konference se věnovala měnící se roli žen v pracovním světě ve střední a východní Evropě v... Přečíst více

Tři zaručené nástroje pro efektivní recruitment podle Manuvie: přesné cílení, jasný popis práce a mzda
20. 6. 2019

Nábor zaměstnanců se v mnohém podobá marketingové kampani. Důležité je znát cílovou skupinu, promlouvat k ní relevantními komunikačními kanály a mít srozumitelnou nabídku s jasnou konkurenční výhodou. Přesně takto přistupují... Přečíst více

Filip – i virtuální podpora firemního vzdělávání může mít lidskou tvář
19. 6. 2019

Filip je svobodný, 33letý sympaťák z Brna. Pracuje na zákaznické lince Agentury MotivP, kde organizuje vzdělávací kurzy pro tisíce účastníků a poskytuje všestrannou podporu klientům i lektorům. Na dotazy reaguje prakticky okamžitě,... Přečíst více