Od zákaznické zkušenosti ke zkušenosti vlastních zaměstnanců

Datum publikování na HitPrace.cz: 16. 12. 2018

„Válka o talenty je u konce. Talent vyhrál,“ prohlásil už před pár lety světově uznávaný odborník na HR problematiku Josh Bersin. A měl pravdu. Nůžky mezi tím, koho ve firmě potřebujeme, a kdo je na trhu skutečně k dispozici, se stále rozevírají. Pokud si firmy chtějí udržet svůj výkon a spokojené zákazníky, musí zkrátka pracovat s rodinným stříbrem, které mají.

Společnost DEVELOR Czech ve spolupráci s Aon Czech Republic uspořádala 23. listopadu 2018 další setkání ze série Káva s DEVELORem, tentokrát s podtitulem: „Jak zlepšit zaměstnaneckou zkušenost a angažovanost lidí s pomocí inovativních nástrojů“.


Zdroj: HR News
Zprávy a novinky z HR
0.0269