VEDOUCÍ FINANČNÍHO ODBORU
Zákonná kritéria pro jmenování vedoucího úředníka:
Vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
- Splňuje předpoklady podle § 4 zák. 312/2002 Sb., v platném znění,
- Je státním občanem České republiky, popř. cizím státním občanem, který má v ČR trvalý pobyt a dosáhla věku 18 let,
- Je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
- Ovládá jednací jazyk.
Náplň práce:
- Samostatné účtování na uceleném úseku účetnictví + řízení finančního odboru v celém rozsahu jeho působnosti,
- Komplexní zajišťování finančního hospodaření města,
- Výkon finanční kontroly,
- Evidence majetku města,
- Zpracování podkladů a ekonomických analýz pro rozhodování rady města, zastupitelstva města a dalších orgánů města,
- Správa místních poplatků,
- Administrace dotací.
Požadavky:
- Vzdělání: vysokoškolské, případně vyšší odborné, ekonomického směru, ekonomická a účetní praxe min.3 roky, vysokoškolské vzdělání jiného směru s minimálně 5letou praxí v účetnictví,
- Velmi dobrá znalost právních předpisů z oblasti účetnictví včetně zákona o dani z přidané hodnoty, rozpočtových pravidel územních samosprávných celků, ekonomické vazby zřizovatele s příspěvkovými organizacemi,
- Znalost příslušné legislativy, zásad a organizace veřejné správy,
- Manažerské a komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi,
- Schopnost rychlé orientace v nové problematice,
- Časová flexibilita a vysoké pracovní nasazení,
- Organizační a rozhodovací schopnosti,
- Samostatnost, spolehlivost, pečlivost, seriózní vystupování,
- Výhodou praxe na místě vedoucího zaměstnance,
- Výhodou zvláštní odborná způsobilost pro výkon příslušných správních činností.
Náležitosti písemné přihlášky:
- Jméno, příjmení a titul,
- Datum a místo narození,
- Státní příslušnost,
- Místo trvalého pobytu,
- Číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího st. občana,
- Datum a podpis.
K přihlášce je nutné připojit doklady:
- Strukturovaný životopis,
- Výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
- Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- Osvědčení Ministerstva vnitra ČR a čestné prohlášení ve smyslu § 2 odst. 1 zákona č. 451/1991 Sb., v platném znění. Lustrační osvědčení ani čestné prohlášení nepředkládá uchazeč narozený po 1.12.1971,
- Souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení,
- Motivační dopis.
Nabízíme:
- Stabilní zaměstnání ve veřejné správě,
- 5 týdnů dovolené a 3x sick day,
- Stravenky,
- Příspěvek na rekreaci,
- Příspěvek na penzijní připojištění,
- Výše platu v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb. a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě.
Předpokládaný termín nástupu: dle dohody
Písemné přihlášky s příslušnými doklady v obálce označené „VŘ-Vedoucí finančního odboru- Neotvírat“ zašlete nebo předejte na podatelnu MěÚ na adrese: Městský úřad Unhošť, Václavské nám. 44, 273 51 Unhošť.
Termín pro přihlášení: do 23.02.2024 (do 12:00 hodin).
Výběrové řízení se uskuteční dne 27.02.2024 v 9:00 hodin v budově Městského úřadu v Unhošti, Václavské nám. 44, 1. patro č. dveří 2.2 (kancelář tajemníka) – pozvánky nebudou zasílány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Požadavky
- Minimální vzdělání: Vyšší odborné
Benefity
- Dovolená 5 týdnů
- Sick days
- Stravenky
- Příspěvek na dovolenou
- Příspěvek na penzijní připojištění
-
Proč hledat práci na HitPrace.cz?
Chci se registrovat
Nové nabídky práce každý den Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí