Specialista*ka zákaznické podpory Vodafone (příchozí hovory)

Brno


O nás

Firma Proveon je česká společnost poskytující služby v oblasti péče o zákazníky, zákaznického servisu a telemarketingu již od roku 2006. Naší prací je starat se o spokojenost zákazníků našich partnerů především z oblasti telekomunikací. Na klientské lince pomáháme řešit zákazníkovy požadavky, vytváříme nabídky na míru a v neposlední řadě jsme mu oporou. Do našich týmů hledáme kolegy, kteří se chtějí učit novým věcem, nadále se rozvíjet, a i kariérně růst. Předchozí zkušenost není třeba, vše podstatné Vás naučíme.

Zákaznická linka Vodafone

Hledáme motivované a komunikativní jedince, kteří rozšíří náš tým operátorů na zákaznické lince Vodafone. Pokud rád*a pomáháš a řešíš problémy, práce v zákaznickém servisu je pro Tebe ideální – pojď to vyzkoušet právě k nám a přidej se do našeho skvělého týmu.

Předchozí zkušenost v zákaznickém servisu není podmínkou, jelikož Tě před usednutím na linku naučíme všechny potřebné dovednosti během naší propracované certifikace.

Co tě čeká během Tvého pracovního dne:

  • Začátek směny zahájíš s kolegy, kde si řeknete veškeré novinky.
  • Budeš odbavovat příchozí hovory zákazníků Vodafone, vyřizovat jejich požadavky a poskytovat informace o produktech a službách.
  • Pomůžeš efektivně zákazníkovi vyřešit jeho problém – škála požadavků, s nimiž se na nás zákazníci obrací, je pestrá  –  u nás se nudit nebudeš. ?
  • Práce není jen o volání – pracuješ i na počítači v systémech, které Tě naučíme ovládat.
  • Kromě péče o klienty prodáváme i nové služby a upravujeme ty současné – vše probíhá v příchozím hovoru – ty nikomu nevoláš. ?
  • Pauzu si můžeš vzít, kdykoliv během dne potřebuješ.
  • Během pracovní doby probíhají zpětné vazby se supervisorem, školení a workshopy, aby ses mohl*a neustále zlepšovat.
  • Pravidelně se zapojíš do prodejních soutěží (ať samostatně či v týmu).

Hledáme kolegyně a kolegy, kteří:

  • Jsou komunikativní a rádi budou naslouchat zákazníkům.
  • Hledají vždy to nejlepší řešení a dotahují věci do konce.
  • Ovládají základy práce na počítači a baví je technologie.
  • Mluví plynule česky nebo slovensky.

Kolik si u nás vyděláš?

  • Nástupní fixní mzda je od 25 700 Kč za měsíc + k tomu každý měsíc 2 400 Kč příspěvek na stravování přímo na tvůj účet.
  • Celkem tedy dostaneš cca 28 000 a k tomu odměny. Průměrně si naši operátoři na plném úvazku vydělají na odměnách kolem 6 000 - 8 000 Kč. Nadprůměrní operátoři*ky si vydělají jen na odměnách kolem 20 000 Kč i více.
  • K tomu 1. měsíc dostaneš k výplatě prémii 7000 Kč.

Co dalšího ti můžeme nabídnout?

  • Možnost částečně pracovat z domova po řádném zaškolení.
  • Firemní NEOMEZENÝ tarif za zhruba stokorunu.
  • Zdarma od nás dostaneš NEOMEZENOU datovou SIM do Tvého tabletu nebo notebooku, která není běžně k dostání.
  • Můžeš u nás ušetřit až 18.000 Kč ročně na internetové televizi (včetně HBO Max a Vodafone TV) a pevném internetu s rychlostí až 1000Mb/s. 500 Mb/s + TV se všemi balíčky dostaneš za 165 Kč.
  • Nezapomínáme ani na Tvoji rodinu a známé, pro které dostaneš zvýhodněné nabídky.
  • Slevu na zbrusu nový telefon nebo tablet.
  • MultiSport kartu.
  • Možnost vybrat si, jestli budeš pracovat 6 nebo 8 hodin.
  • Odměnu za doporučení a následné přijetí Tvého známého 15.000 Kč
  • Skvělý přátelský tým, který Tě mezi sebou rád přivítá.
  • Pravidelné firemní akce a teambuildingy.

 

Pokud Tě nabídka zaujala, neváhej nám zaslat životopis, abychom se s Tebou mohli spojit.

Těšíme se na Tebe!

Nakoukni prostřednictvím linktr.ee/proveon na naše sociální sítě a zjisti, jak to u nás vypadá.



Benefity


  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí


Detaily o pracovním místě:
Firma: Proveon, a.s.
Lokalita: Brno
Pracovní pozice: Specialista*ka zákaznické podpory Vodafone (příchozí hovory)
Směnnost práce fulltime
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 35.000 – 45.000 Kč
Nabídka přidána: 7. 7. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    8 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Výkonný ředitel
Brno - Asseco Solutions, a. s.
PROFÍK NA OBCHOD A MEZILIDSKÉ VZTAHY
Brno - Generali Česká pojišťovna
Manažer obchodního týmu Brno
Brno - Generali Česká pojišťovna
Account Manager
Brno - Zásilkovna
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Specialista*ka zákaznické podpory Vodafone (příchozí hovory): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista*ka zákaznické podpory Vodafone (příchozí hovory)?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 35.000 – 45.000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Proveon, a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista*ka zákaznické podpory Vodafone (příchozí hovory) ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě Proveon, a.s. ještě dnes.
0.1854