Welcome to the Jungle - Kariérní průvodce

Application Support Specialist

Brno

Popis pozice
In ThreatMark, we bring trust and safety in the digital world through state-of-the-art behavioral profiling solutions supported by AI-based security platforms. Our products deliver complete fraud prevention through payments risk analysis, validation of user identity, and detection of cyber threats for businesses worldwide. We’re detecting when the banking customer’s behavior seems out of character, blocking fraud in real-time – thus helping banks outsmart criminals.

We’ve had consecutive years of outstanding growth and commercial success throughout the world. Our team is enthusiastic, dynamic, and ambitious, so we’re on a mission to make ThreatMark’s technology the No.1 fraud prevention system globally.


Who are we looking for?

ThreatMark is constantly onboarding new customers and partners, which is why we’re looking to expand our Customer Care Team. We are looking for talented and passionate people to join our current nine-people-strong Customer Care Specialists team.

What will you be working on?

As a part of our Technical Application Support team, you will investigate and resolve customer incidents and requests reported by customers. You have to be in close contact with the technical and support teams of our customers and partners.

You will be responsible for resolving any detected issues and keeping customer installations running smoothly. You have to react to any detected issues (both during standard working hours and 24/7 on-call duty) with customer installations and perform necessary actions to keep the system running as expected. Our Application Support Specialists ensure that systems are up and running 24/7/365.

Our applications run on Linux, and our technical stack includes tools such as Kubernetes, Prometheus, Ansible, Docker, or ELK.

The Application Support team is deploying and regularly updating all ThreatMark customer instances. Our specialists are expected to perform system deployment tasks from the preparation phase until post-deployment testing and verification. This requires successful mastering of various automation tools and the AWS environment.

If you find yourself stuck with a complex problem, don’t worry, you will get support from your colleagues and our engineering. At ThreatMark, we’ll work together with you to broaden your horizon every day!

Detaily o pracovním místě:
Firma: ThreatMark
Lokalita: Brno
Pracovní pozice: Application Support Specialist
Směnnost práce FULL_TIME
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 26. 3. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    11 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Nechte si zasílat upozornění na nové nabídky práce
  Přidejte se bezplatně k 84 026 uživatelům.
  • Proč hledat práci na HitPrace.cz?
    Chci se registrovat
    Nové nabídky práce každý den
    Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst
    Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce
    Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem
    Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí
    Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů
    Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty
    Pomůžeme Vám v nalezení nové práce
    Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné
    Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
    Chci se registrovat
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Brno - Nabídka práce v okolních lokalitách
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Application Support Specialist ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě ThreatMark ještě dnes.