REFERENT OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ / ZÁKAZNICKÝ SERVIS
POPIS POZICE:
Jsi komunikativní a máš obchodního ducha? Domluvíš se anglicky? Tak neváhej a pošli mi své CV!
Na pozici REFERENT OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ / ZÁKAZNICKÝ SERVIS budeš mít na starost:
- Komunikace se zákazníky a dodavateli
- Zpracování a zadávání zakázek našich zákazníků do našeho interního systému
- Expedování a fakturování zakázek
- Spolupráce s výrobními úseky při realizaci zakázek
BENEFITY:
5 týdnů dovolené
Sick days
Příspěvek na stravování
Měsíční a roční bonusy
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Možnost si napracovat hodiny
Příspěvek na penzijní pojištění 1800 Kč/měsíc
Vzdělávací kurzy, školení
POŽADAVKY:
- min. SŠ vzdělání
- Znalost INCOTERMS (výhodou)
- AJ na úrovni B1 (mluvená a psaná forma)
- Zkušenosti s obchodem
- PC znalost (dobrá znalost programu Excel je výhodou)
- Samostatnost a schopnost pracovat v týmu
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce a pro profesní růst?
Jdu do toho!
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Liberec - Nabídka práce v okolních lokalitách
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Liberec - Obchodní referent