REFERENT/KA V ODDĚLENÍ KONTROLNÍM I, II A IV
- Směnnost: Pružná pracovní doba
- Min. požadované vzdělání: ÚSV s maturitou
- Počet pracovních míst: 3
- Pracovněprávní vztah: Služební poměr
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: AbsolventyZdravé osoby
- Nabízené výhody k volnému místu:
- Jiné výhody (osobní příplatek + možnost výkonnostních a cílových odměn) - Nabízená mzda: 25 510 - 35 620 Kč/měsíc
Žádáme zájemce, aby se seznámili s podmínkami účasti ve výběrovém řízení, které jsou zveřejněny v "Oznámení o vyhlášení společného výběrového řízení na služební místa 321698, 321049 a 321065" na webových stránkách FS ČR https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9685159.
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 18. dubna 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Moravskoslezský kraj, Na Jízdárně 3162/3, 709 00 Ostrava, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky služebního úřadu ID 4hun2cu. Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místa 321698, 321049
a 321065 - odborný referent/vrchní referent v Oddělení kontrolním I, II a IV – Opava“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
- zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění
- provádění postupů při správě daní podle daňového řádu, a to daňové kontroly, postupu k odstranění pochybností, místního šetření, vyhledávací činnosti apod., a to zejména v oblasti daně z přidané hodnoty a daně z příjmů i mimo sídlo územního pracoviště
- provádění potřebných procesních úkonů podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů a vydávání rozhodnutí v prvním stupni daňového řízení a ve správním řízení
- vyhotovování výsledků kontrolních zjištění a zpráv o daňových kontrolách, vyhotovování protokolů o místních šetřeních, vyhotovování protokolů o jednání s daňovými subjekty, případně se třetími osobami
- provádění kontroly správnosti, úplnosti, průkaznosti a srozumitelnosti účetnictví, jednoduchého účetnictví a daňové evidence
- zpracování podkladů potřebných pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích proti rozhodnutí správce daně různého druhu
Mapa umístění pracoviště:
-
Proč hledat práci na HitPrace.cz?
Chci se registrovat
Nové nabídky práce každý den Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí