Referent/ka administrativy a logistiky

Plzeň-město, Plzeň
  • Směnnost: Pružná pracovní doba
  • Min. požadované vzdělání: ÚSV s maturitou
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: AbsolventyZdravé osoby
  • Nabízené výhody k volnému místu:
    - Podnikové stravování (Příspěvek na stravu 115 Kč/den)
    - Naturální výhody (Zaměstnanecké slevy)
    - Jiné výhody (Zdravotní volno)
    - Dovolená navíc (Po odpracovaných 2 letech týden dovolené navíc.)
  • Požadovaná dovednost:
    - Práce s PC (MS Word, Excel, Outlook, výhodou znalost Abra Flexi)
  • Nabízená mzda: 30 000 - 35 000 Kč/měsíc

Pro naši provozovnu v Plzni hledáme referenta/tku administrativy a logistiky.
Náplň práce:
• zadávání faktur/dodacích listů/dobropisů a dalších dokladů ke zboží
• zadávání přijatých objednávek, jejich kontrola a fakturace
• fakturace zboží a služeb, koordinace expedice a příprava zboží
• realizace skladových operací v interním IS a servisním systému, agenda vratek
• správa salda a upomínek
• administrace ceníku a internetového obchodu
• archivace dokumentů
• zajištění provozu kanceláře

Požadujeme:
• minimálně úplné střední odborné nebo SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou
• znalost práce na PC a MS Word, Excel, Outlook, výhodou znalost Abra Flexi
• schopnost práce v kolektivu, pečlivost, smysl pro zodpovědnost a samostatnost
• zdravotní stav vhodný pro uvedenou pracovní pozici a trestní bezúhonnost
• řidičský průkaz sk. B

Nabízíme:
• hlavní pracovní poměr, plný úvazek
• pružná pracovní doba min. do 16:00
• vhodné i pro absolventy – zaškolíme a zaučíme
• nadstandardní finanční ohodnocení
• zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravu 115 Kč/den, zdravotní volno, možnost prodloužení dovolené, zaměstnanecké slevy a práce z domova)
• stabilní zázemí ryze české společnosti s více než dvacetiletou historií
• kancelářskou práci v mladém kolektivu
• možnost uplatnit své zkušenosti, znalosti a nápady

Informace pro uchazeče:
Místo pracoviště: Plzeň, Kollárova 1
Nástup: podle dohody, ideálně 04 – 06/2024
Doplňující informace: Mgr. Jiří Blažek, ,

V případě, že Vás nabídka zaujala, zašlete prosím informace o vás nebo váš strukturovaný životopis spolu s telefonickým a emailovým kontaktem na adresu nebo zavolejte na tel. číslo .

Mapa umístění pracoviště:
Detaily o pracovním místě:
Firma: Axes Computers s.r.o.
Lokalita: Plzeň
Pracovní pozice: Referent/ka administrativy a logistiky
Směnnost práce Pružná pracovní doba
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 30 000 Kč - 35 000 Kč
Nabídka přidána: 30. 3. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    74 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Nechte si zasílat upozornění na nové nabídky práce
  Přidejte se bezplatně k 84 026 uživatelům.
  • Proč hledat práci na HitPrace.cz?
    Chci se registrovat
    Nové nabídky práce každý den
    Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst
    Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce
    Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem
    Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí
    Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů
    Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty
    Pomůžeme Vám v nalezení nové práce
    Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné
    Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
    Chci se registrovat
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Plzeň - Nabídka práce v okolních lokalitách
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Referent/ka administrativy a logistiky ve městě Plzeň? Pošlete svůj životopis firmě Axes Computers s.r.o. ještě dnes.