Administrativní pracovník/pracovník klientského servisu
Co bude Vaší náplní práce?
- Třídění a označení dokumentů
- Evidence, skenování a kontrola dokumentů
- Práce s PC nebo se čtečkou
- Vyřizování požadavků klienta
- Zajištění příjmu či odeslání dokumentů
Co Vám můžeme nabídnout?
- Příležitost podílet se na projektech pro největší banky a pojišťovny v ČR
- Stabilní společnost, rodinné klima a fajn kolektiv
- Odměny (vánoční bonus, životní jubileum, svatba, narození dítěte)
- Stravenky 100,- Kč a zajištění obědů na každý den
- Příspěvek na dopravu
- Pracovní rozvoj
- Flexibilní pracovní doba
Co od Vás očekáváme?
- Minimální požadované vzdělání – středoškolské s maturitou
- Samostatnost, zodpovědný a pečlivý přístup k práci
- Schopnost práce v týmu
- Dobré komunikační schopnosti
- Uživatelská znalost práce s PC
- Čistý trestní rejstřík
Požadavky
- Minimální vzdělání: Střední odborné (vyučen)
Benefity
- Příspěvek na dopravu
- Firemní akce
- Stravenky
-
Proč hledat práci na HitPrace.cz?
Chci se registrovat
Nové nabídky práce každý den Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Jirny - Nabídka práce v okolních lokalitách
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník/pracovník klientského servisu ve městě Jirny?
Pošlete svůj životopis firmě Bohemia Dokument Logistik, s.r.o ještě dnes.