Personalista
PERSONALISTA
Do našeho rostoucího týmu personalistů přijmeme nového kolegu nebo kolegyni, který/á s námi bude s nadšením rozvíjet náš zavedený program podpory zaměstnanců se zdravotním znevýhodněním.
Jako personalista u nás budete mít na starosti administrativu, většinu své práce však budete soustředit do péče o naše zaměstnance. Budete mít také prostor pro sdílení vlastních poznatků a nápadů, které pak budeme v rámci týmů společně konzultovat a realizovat.
Chceme, aby se u nás naši zaměstnanci cítili dobře, chceme jim dát možnost dále se rozvíjet, podporovat jejich motivaci a pracovní sebevědomí.
Jaká je hlavní role personalisty?
- Poskytuje podporu zaměstnancům (nejen) se zdravotním znevýhodněním při zácviku i v průběhu dalšího trvání pracovního poměru
- Plánuje a vede pravidelné adaptační a motivační rozhovory se zaměstnanci přiděleného provozu a společně s nimi tvoří pracovní profil každého zaměstnance
- Zjištěné podněty i vlastní nápady pravidelně konzultuje s příslušným vedoucím a podílí se na jejich realizaci, aktivně pomáhá plnit vzdělávací plány svěřených zaměstnanců
- Pravidelně komunikuje s ostatními členy personálního úseku a reportuje odvedenou práci
- Podílí se na zajišťování benefitů a pracovního oblečení pro svěřené zaměstnance
- Účastní se vzdělávání v personální oblasti
Co by měl uchazeč o tuto práci splňovat?
- Víra ve schopnosti lidí se zdravotním postižením
- Schopnost přirozeně komunikovat respektujícím způsobem
- Vysoká míra empatie, schopnost naslouchat, vnímat potřeby druhého a aktivně pomáhat s hledáním řešení
- Pozitivní přístup, umění předávat naději, motivovat, podpořit a vyzdvihnout silné stránky druhého člověka
- Schopnost pracovat v týmu i samostatně
- Stresová odolnost, schopnost zachovat klid ve vypjatých situacích
- Dobré organizační schopnosti
- Spolehlivost a smysl pro zodpovědnost
- Vnímání začleňování osob se zdravotním znevýhodněním do pracovního života jako smysluplné
- Zájem o oblast duševního zdraví
- Minimálně středoškolské vzdělání (maturita)
- Základní znalosti z oblasti personalistiky (výhodou)
- Znalosti MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
- ŘP sk. B
Co Vám můžeme nabídnout?
- Práci, která dává smysl
- Vstřícný kolektiv a lidský přístup
- Možnost dalšího vzdělávání
- Práci na 0,75 úvazku, pracovní doba dle dohody
- Místo výkonu práce v Havlíčkově Brodě a Pelhřimově
- 5 týdnů dovolené
- Firemní notebook, telefon
- Měsíční prémie
- Účast na firemních akcích
- Nástup dle dohody
Dává Vám zaměření naší personální práce smysl a chcete být toho všeho součástí? Pak nám o sobě dejte vědět!
Abychom Vás mohli zařadit do výběrového řízení, budeme potřebovat Váš životopis a motivační dopis, který prosím zašlete v odpovědi na tento inzerát nejpozději 17. 5. 2024.
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na tel: – Ing. Lucie Hažmuková, personalistka.
Požadavky
- Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
- Práce s PC
- Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Požadované jazyky
Čeština
(aktivní)
Benefity
- Možnost home office
- Příspěvek na vzdělávání
- Vzdělávací kurzy a školení
- Dovolená 5 týdnů
- Bonusy a prémie
- Mobilní telefon
- Notebook
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce a pro profesní růst?
Jdu do toho!
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí