Osobní asistent/asistentka
- Směnnost: Dvousměnný provoz
- Min. požadované vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
- Počet pracovních míst: 1
- Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
- Nabízená mzda: 25 200 - 35 200 Kč/měsíc
Jak to funguje:
Z naší kanceláře v Litoměřicích zpracovvává hovory, emaily a úkoly pro naše klienty. Proaktivně hledáš., co dallšího ho bys mohl/la pro klienta udělat a jak mu pomoci odlehčit jeho práci. Staráš se o vice klientů najednou, časem je zvládáš všechny. Tato služba je oblibená po celém světě a v České republice jsme byli první, kteří ji spustili. Již 12 let jsme na trhu, a diky tomu jsme posbírali spoustu cenných zkušeností, které ti radi předáme.še
Naše požadavky:
ś Zodpovědnost
ś Produktivitu
ś Schopnost určovat priority
ś Angličtinu alespoň na střední úrovni (B2)
ś Komunikativnost
ś Dochvilnost
ś Výbornou znalost českeho jazyka
ś Pečlivost
ś Chuť se rozvíjet a učit se nové věci
ś Samostatnost
ś Rychlou orientaci při práci na PC
ś Psaní všemi deseti
ś Týmoveho ducha
Co nabízím:e
Práci v kolektivu usměvavých a energických lidí. Různorodou a rozmanitou práci, která stále
přináší nové výzvy. Smlouvu na HPP s dobrým nástupním platem + stravenka/den. Možnost
si organizovat práci i čas. Práci ve dvousměnném provozu, která ti pomže lépe
naplánovat tvůj volný čas. Vzdělávacíi akademie osobniho i profesniho růstu širokým
množstvím témat. Příležitost karierního růstu ve vedeni tymu asistentek. Pracoviště v dobré
dopravni dostupnosti. A mimo jiné baječné firemní akce. Týden dovolené navíc a sick
days.
Kde sedi virtualni osobni asistent/ka
Ze začátku má své pracovní místo v našich prostorách v Litoměřicich, po zaškoleni
pracuješ klidně občas i z domova, odkud zpracováváš požadavky pro naše klienty. Budeš mít
plně vybaveée pracovní místo s počítačem, telefonem a dalšimi drobnostmi. Zázemí firmy ti
poskytne take kávu, odpočinkové místo, nedalekou kantýnu a přitomnost bezva lidi, kteří tě
rádi podpoři.
Jaká je pracovní náplň virtuální osobní asistentky / osobniho asistenta
ś Emailová a telefonní komunikace s klienty a jejich zákazniky
ś Administrativní a organizačni podpora klientů
ś Správa přiíhozích a odchoziíh emailů
ś Vyhledávaní informacíi na internetu / průzkum trhu
ś Korektury textů
ś Správa kalendadáře a organizace schůzek
ś Zadávání plateb či evidence nákladů v účetním systému
ś Domlouvání schůzek se stávajícími zákazníky
ś Hlídání termínů a pravidelné připomínáni
ś Tvorba tabulek a zpracování dat
ś Plánování tras
ś Rezervace letenek, hotelů. a restaurací
ś Zákaznický servis pro zákazníky našich klientů emailová i telefonická podpora
ś Přepis záznamu z jednání
ś Objednání lékaře, dohledání douučování pro dítě nebo zajiištění úklidu domácnosti
ś Denně dalši a dalši nové výzvy
Způsob kontaktování zaměstnavatele: e-mailem ideálně nejprve zaslat životopis na e-mail
Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerát 80 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.-
Proč hledat práci na HitPrace.cz?
Chci se registrovat
Nové nabídky práce každý den Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí