Office Clerk
zpracování objednávek, příjem materiálu, dodávka hotových výrobku
komunikace se zákazníky a dodavateli
obecná kancelářská práce
základy účetnictví
příprava podkladů pro účetnictví a spolupráce s účetním oddělením
Nabídka: možnost profesního růstu
malý tým skvělých kolegů
různorodá a zajímavá práce
plný úvazek
pracovní doba pondělí - pátek
Požadavky: vzdělání ekonomického směru
plynulá angličtina
dobrá znalost Microsoft Office
organizovaná osobnost se smyslem pro detail
nezávislé, systematické a flexibilní fungování
týmovost
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Brno - Nabídka práce v okolních lokalitách
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Office Clerk ve městě Brno?
Pošlete svůj životopis firmě Adecco Brno pobočka ještě dnes.