Investiční referent/ka oddělení přípravy a realizace investic na odboru investic

Olomouc

Ředitel Krajského úřadu Olomouckého kraje vyhlašuje výběrové řízení na místo: investiční referent oddělení přípravy a realizace investic na odboru investic (pracovní poměr na dobu neurčitou)

Charakteristika vykonávané práce: zpracovávání investičních záměrů a zadávacích podmínek pro výběr zpracovatele projektové dokumentace, zajišťování projektové přípravy akcí, zpracovávání návrhů na řešení majetkoprávních a vlastnických vztahů s majiteli dotčených nemovitostí, koordinace přípravy a realizace investic, zpracovávání zadávacích podmínek pro výběr zhotovitele stavby, koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby, dozorování průběhu realizace staveb, přebírání prací, organizace přejímacího řízení staveb, zajišťování kolaudace staveb, účetní aktivace staveb, zpracovávání závěrečného vyhodnocení staveb, archivace staveb, zajišťování reklamačních řízení

Požadavky:

  • dosažené vzdělání: VŠ
  • obor vzdělání: stavební výhodou
  • znalosti oboru: technická erudice, stavební rozpočtování a ekonomika staveb, stavební zákon a zákony související, zákon o pozemních komunikacích, správní řád, zákon o krajích
  • praxe ve veřejné správě: výhodou
  • praxe v oboru: v posledních 5 letech výhodou
  • další požadované dovednosti:
    • uživatelská znalost PC (MS Office)
    • ŘP sk. B
    • samostatnost
    • komunikativnost
    • smysl pro týmovou práci
    • schopnost analyticky a koncepčně myslet



Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na místo: investiční referent oddělení přípravy a realizace investic na Odboru investic Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte na adresu:

Krajský úřad Olomouckého kraje

Personální útvar

Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc

nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 27. 5. 2024 do 12:00 hodin.

kontaktní pracovník - vedoucí oddělení: Ing. Petr Dlabal

telefon: , email: ********@*********

Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 11.

Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve

Předpoklady:

  • Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
  • Bezúhonnost


Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.

V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u

organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).

K přihlášce připojte:

  • Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
  • Čestné prohlášení o bezúhonnosti.
  • Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.


Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.

Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde.

O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, *********@********* ), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.

Požadavky


  • Minimální vzdělání: Bakalářské

Detaily o pracovním místě:
Firma: Olomoucký kraj
Lokalita: Olomouc
Pracovní pozice: Investiční referent/ka oddělení přípravy a realizace investic na odboru investic
Směnnost práce Plný úvazek
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 7. 5. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Nechte si zasílat upozornění na nové nabídky práce
  Přidejte se bezplatně k 84 026 uživatelům.
  • Jak Vám pomůžeme při hledání práce a pro profesní růst?
    Jdu do toho!
    Nové nabídky práce každý den
    Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě
    Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst
    Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst
    Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce
    Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem
    Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí
    Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty
    Pomůžeme Vám v nalezení nové práce
    Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné
    Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
    Jdu do toho!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Olomouc - Nabídka práce v okolních lokalitách
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Investiční referent/ka oddělení přípravy a realizace investic na odboru investic ve městě Olomouc? Pošlete svůj životopis firmě Olomoucký kraj ještě dnes.