HR ŘEDITEL (OD 100.000 KČ)
Hledáme zkušeného HR ředitele, který povede povede personální management. Chcete své dosavadní zkušenosti dále rozvíjet a být součástí skvělého týmu? Jste zodpovědný, spolehlivý, organizačně schopný a anglický jazyk Vám nedělá problém?
Pak je tato pozice právě pro Vás!
Stabilní a zavedená společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici: HR ŘEDITEL (OD 100.000 KČ)
PRACOVNÍ NÁPLŇ
- Zodpovědnost za personální management
- Motivace, hodnocení a rozvoj zaměstnanců
- Kontrola nastavených procesů a další návrhy na zlepšení
- Sledování vývoje na trhu práce
- HR marketing
- Reporting managmentu společnosti
CO POŽADUJEME?
- SŠ/VŠ vzdělání
- Zkušenost 5 let na stejné či obdobné pozici
- AJ slovem i písmem
- Zkušenosti s řízením projektů
- Znalost standardů dle ISO či jiných norem
- Spolehlivost, komunikativnost a pečlivost
CO NABÍZÍME?
- 25 dní dovolené
- Pestré odměny a bonusy
- Stravenkový paušál
- Telefon + notebook
- Nástup možný ihned
- Místo výkonu práce: Uherské Hradiště
-
Proč hledat práci na HitPrace.cz?
Chci se registrovat
Nové nabídky práce každý den Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Zlínský kraj - Nabídka práce v okolních lokalitách
Zaujala Vás nabídka práce na pozici HR ŘEDITEL (OD 100.000 KČ) ve městě Zlínský kraj?
Pošlete svůj životopis firmě AC Jobs, s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Zlínský kraj - Administrativa/Personalistika
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Zlínský kraj - Administrativa/Personalistika