Asistent/-ka nákupu (AJ)
Máte zkušenosti z oblasti nákupu či administrativy a aktivní AJ (min. B2)? Pro oddělení nákupu hledáme posilu pro správu dat a administrativu. Výhodou znalost NJ, SAP. Fajn plat 13x ročně, 25 dní dovči, Po zaškolení možnost home office až 4 x týdně a další benefity. Vhodné i pro absolventy!
CO BUDETE DĚLAT?
Provádět monitoring dodavatelů společnosti
Spravovat firemní systém
Mít na starost údržbu katalogů nákupu
Provádět administrativní úkoly eleminující chyby v systému
Sestavovat měsíční výkazy
Pracovat v systému SAP
Mít na starost správu smluv a plánů dodávek
Provádět změny kmenových dat v systému
Tvořit pravidelné reporty
Komunikovat s ostatními oddělení a kolegy
CO VÁM FIRMA NABÍZÍ?
Zajímavou pozici v mezinárodním týmu zahraničního koncernu
Zaškolení
Zajímavé ohodnocení + 13.plat
Home office až 4 dny v týdnu
Flexibilní pracovní doba
Odměny při pracovních a životních výročích
Šanci vzdělávat se a profesně růst
Multisport karta
25 dní dovči
3 dny sick days
Stravování za pusu
Jazykové vzdělávání
Firemní akce
Parkování ve firmě zajištěno
Místo výkonu práce: region Třebíč
-
Proč hledat práci na HitPrace.cz?
Chci se registrovat
Nové nabídky práce každý den Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí