ASISTENT / ASISTENTKA
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Min. požadované vzdělání: Základní + praktická škola
- Počet pracovních míst: 1
- Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
- Požadovaná dovednost:
- Práce s PC (dobrá znalost MS Office)
- Jiné (výborné komunik. a prezent. schopnosti; samostatnost, důslednost) - Jazyky:
- Angličtina - Aktivní (výborná znalost) - Nabízená mzda: 30 000 - 30 000 Kč/měsíc
Náplň práce: administrativní podpora jednatele, příprava dalších dokumentů a smluv, komunikace s klienty, dodavateli, obsluha recepce (telefony, maily, správa zasedací místnosti), různé úkoly spojené s chodem kanceláře
Dodržování termínů a schopnost koordinovat souběžně probíhající úkoly, zaměření na detail
Mapa umístění pracoviště:
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Hradec Králové - Nabídka práce v okolních lokalitách
Zaujala Vás nabídka práce na pozici ASISTENT / ASISTENTKA ve městě Hradec Králové?
Pošlete svůj životopis firmě POS Consult s.r.o. ještě dnes.