Společnost ASIANA spustila nový portál HRshop.cz
Společnost ASIANA, známá svým působením v cestovním ruchu, spustila v roce 2020 nový portál HRshop.cz. V čem je jiný a co ho naopak spojuje s firemní koncepcí, nám představuje Pavla Pulchart, Business Development Manager společnosti.
HRshop nezní jako typický produkt cestovního ruchu. Znamená to, že ASIANA mění svůj směr?
HRshop je výsledkem dlouholeté spolupráce s firemní klientelou a vlastně i takovou hmotnou odpovědí na převažující různorodé požadavky. ASIANA prostřednictvím Letušky nikdy nenabízela pouze letenky a hotely. Od počátků devadesátých let se také věnujeme jazykovým pobytům, studiu v zahraničí, zájezdům na míru a vízovému servisu.
V poslední dekádě jsme vybudovali divizi ASIANA MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions), která zajišťuje pro české i zahraniční firmy skupinové akce v celé střední a jihovýchodní Evropě. Paralelně se také rozšiřovalo samostatné oddělení Concierge, které k rezervacím hotelů po celém světě začalo nově zpracovávat požadavky na nákup a přefakturaci vzdělávacích služeb pro velké korporace.
Všechny tyto zkušenosti pak jen přirozeně vyústily ve vývoj nové platformy, která nabízí našim klientům lepší přehled a snazší přístup k jednotlivým oblastem a produktům.