Jak proměnit virtuální porady na příležitosti k budování týmu: 13 rad pro efektivní lídry

Datum publikování na HitPrace.cz: 16. 5. 2020

Za poslední dva měsíce absolvovala spousta z nás víc virtuálních porad, videohovorů, webinářů a dalších podobných forem vzdálené komunikace a vzdělávání, než kdy předtím. Technologie nám umožnila něco jedinečného: možnost dodržovat fyzickou vzdálenost, ovšem bez ztráty emoční blízkosti a sociálního kontaktu. Díky technologii mohly celé týmy a společnosti pokračovat ve fungování (skoro) bez přerušení a, pokud dáme stranou výjimečný stres z neobvyklých podmínek karantény, výhody práce na dálku se staly evidentní pro většinou manažerů a zaměstnanců. To je důvod, proč se po návratu do práce v květnu očekává prudký nárůst požadavků lidí na pokračování v práci v režimu home office. To je takzvaný „nový normál,“ na který se potřebujeme všichni připravit a ve kterém se potřebujeme naučit žít, pracovat a fungovat jinak, než to bylo na začátku března letošního roku.


Co by nám tedy umožnilo využit výhody práce na dálku, zachovat efektivitu, zabránit plýtváním času a zároveň posílit týmovou a firemní kulturu? Jedna cesta je naučit se vést efektivnější virtuální porady, což je předmět tohoto článku.


Zdroj: HR News
Zprávy a novinky z HR