Vhodná krizová komunikace může zachránit nejednu firmu

Datum publikování na HitPrace.cz: 3. 4. 2020

Česká republika zažívá situaci, která je pro všechny nová. A snaží se s ní bojovat, jak nejlépe umí. S pandemií koronaviru přichází řada komplikací nejenom pro jednotlivce, ale také pro firmy a živnostníky. Dopady boje s novým virem se týkají všech a už první dny nutných restrikcí ze strany státu ukázaly, že problémy budou pro některé podnikatele dokonce likvidační. Stát hledá možnosti podpory, ale nyní se musí zapojit majitelé a manažeři firem. Právě ti mohou vhodnou krizovou komunikací zabránit či alespoň zmírnit dopady nejen na firmu samotnou, ale také její zaměstnance.


Podnikatelé v souvislosti s pandemií prožívají nelehké období, které si žádá neodkladné řešení a rozhodování. Zaměstnanci v karanténě, zastavení výroby nebo propouštění zaměstnanců, to je bohužel realita firem v těchto dnech, kterou musí urychleně řešit. Zakládá se však na spolupráci všech partnerů. Jak tedy postupovat?


„Prvotním úkolem je pojmenovat rizika a přiznat si krizovou situaci. Ideální je okamžité sestavení krizového týmu a rozdělení povinností jednotlivých členů,“ říká Martina Jandečková, koučka vzdělávací společnosti MgC Group.7


Zdroj: Personalista.com
Otevřený internetový HR magazín.