Taky už se těšíte na Ježíška? Firemním deštníkům zvoní hrana, hitem letošního roku jsou síťovky.
Láhev vína, krabička luxusních bonbonů nebo power banka – to jsou tradiční dárky, které dávají firmy svým obchodním partnerům, klientům nebo zaměstnancům. Firmy si ale na výběru vánočních dárků dávají čím dál víc záležet. Originalita, ekologie, společenská odpovědnost – to vše zohledňují firmy při nákupu vánočních dárků.
Hitem letošních firemních dárků je síťovka – nákupní taška, jejíž výroba má kořeny v Česku už od roku 1926 a znovu nabírá na popularitě. „Síťovka se stala retro hitem a zejména v předvánočním období o ni výrazně roste zájem. Kupují ji nejen jednotlivci jako dárek pro své blízké, ale i firmy. V předvánočním období stoupá prodej síťových tašek o zhruba 70 procent, zvyšující se poptávku zaznamenáváme už během letních prázdnin. Na celoročním prodeji se firmy podílejí zhruba 80 procenty. Kupují síťovky jako reklamní předměty a v předvánočním období hlavně jako dárky,“ popsala majitelka značky Česká síťovka Karolína Pechová.