Šaty na míru i změna podoby elektronického nakupování

Datum publikování na HitPrace.cz: 14. 4. 2019

Individualizace nabídky pro jednotlivé zákazníky, výroba na míru, přechod od jednotné nabídky globálních gigantů ke specialicovaným shopům dodávajícím na zakázku. Tak může vypadat budoucnost prodeje využívající umělou inteligenci, virtuální a rozšířenou realitu a další technologie. 

Nástup „post-digitální“ éry, ve které bude úspěch firem záviset na jejich schopnosti zvládnout řadu nových technologií, které umožňují nabízet zákazníkům a obchodním partnerům personalizované zkušenosti a přizpůsobenou realitu předznamenala zpráva Accenture Technology Vision, která sleduje určující technologické trendy. Pochopení reálných potřeb a přání zákazníků a uspokojení jejich individuálních požadavků pomohou nejmodernější technologie jako umělá inteligence, strojové učení, virtuální a rozšířená realita nebo analýza velkých objemů dat. 


Zdroj: Personalista.com
Otevřený internetový HR magazín.


Poslední vybrané články na HitPrace.cz

Naučte se konečně číst pořádně!
24. 6. 2019

Kdo si myslí, že číst umí, tak by na to měl zapomenout, pokud neabsolvoval seminář Rychločtení a racionální čtení Ing. Davida Grubera.Jak číst racionálně? Rychlovyhledáváním, což znamená čtení orientační či kurzorické,... Přečíst více

Práce lidí v euforii
23. 6. 2019

Začátkem června (2. 6. 2019) hrála zápas naše mladá tenistka Markéta Vondroušová s Lotyškou Sevastovovou na Roland Garros. Porazila ji hladce ve dvou setech 6:2, 6:0. Na tom nemusí být na první pohled nic zajímavého, prostě se jí... Přečíst více

Technologie mění postavení žen na trhu práce
21. 6. 2019

V pátek 14. června 2019 proběhla na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně mezinárodní konference Ženy v době 4.0. Konference se věnovala měnící se roli žen v pracovním světě ve střední a východní Evropě v... Přečíst více

Tři zaručené nástroje pro efektivní recruitment podle Manuvie: přesné cílení, jasný popis práce a mzda
20. 6. 2019

Nábor zaměstnanců se v mnohém podobá marketingové kampani. Důležité je znát cílovou skupinu, promlouvat k ní relevantními komunikačními kanály a mít srozumitelnou nabídku s jasnou konkurenční výhodou. Přesně takto přistupují... Přečíst více

Filip – i virtuální podpora firemního vzdělávání může mít lidskou tvář
19. 6. 2019

Filip je svobodný, 33letý sympaťák z Brna. Pracuje na zákaznické lince Agentury MotivP, kde organizuje vzdělávací kurzy pro tisíce účastníků a poskytuje všestrannou podporu klientům i lektorům. Na dotazy reaguje prakticky okamžitě,... Přečíst více