Jak řešit konflikt mezi týmy

Datum publikování na HitPrace.cz: 27. 1. 2019

Snažíte se být úspěšní. Zajistit pracovníkům budoucnost a jistoty. Při tom Vás brzdí naprosto zbytečné dohady a konflikty mezi pracovníky z různých oddělení a týmů. Jakoby nechápali, proč je tak důležité spolupracovat. Vždyť problémů s dodavateli, výrobou, zákazníky je vždy dostatek. Jak tedy řešit konflikty, když se týmy rozhádají? 

Znáte naprosto běžnou situaci. “S nimi se prostě nedá dohodnout. Zase to za ně musíme oddřít na přesčasech.  Jsou naprosto neschopní a nedokáží včas zajistit materiál.” Nebo jiná situace. “Výroba je naprosto neschopná. Zákazník potřebuje termín do konce měsíce. I když mají prostoje, tak nám nechtějí dát termín, jaký potřebujeme.” 

Slyšíte pořád samé dohady. Každý tým má vlastní silné argumenty. Když dáte týmy dohromady, skončí to hádkou nebo neochotou spolupracovat nebo jen komunikovat. I když najdete smysluplné řešení, tak se stane, že jedna strana jej sice odsouhlasí, ale následně nerespektuje. V takovém případě máte již velmi pokročilé a dlouhodobější problémy na úrovni týmů. Jak je řešit? 


Zdroj: Vlastní cesta
Vlastní cesta byla založena jako poradenský portál určený všem poradcům a potenciálním klientům.


Poslední vybrané články na HitPrace.cz

O benefitech rozhodují dnes mnohem více zaměstnanci, než zaměstnavatelé
26. 4. 2019

Zhlédněte zajímavé video:Daniel Čapek je prezidentem společnosti Sodexo pro Českou a Slovenskou republiku. Témata rozhovoru vedla hlavně k digitalizaci v oblasti zaměstnaneckých benefitů, a k jejich rozdílům v průběhu let. Jaké... Přečíst více

INSPIRATIVNÍ LEADERSHIP: Jaké vlastnosti zaměstnanci skutečně očekávají od leadera
25. 4. 2019

Před několika lety jsem oslovil okolo dvou tisíc lidí pracovníků firmy s pobočkami v Česku, Slovensku a Polsku s dotazem, jaké jsou podle nich vlastnosti těch šéfů, kterých si opravdu váží. Požádal jsem je o udání 1-3... Přečíst více

Aktuální trendy v korporátním vzdělávání II.
24. 4. 2019

V první části článku jsem rozpracoval 3 aktuální trendy a potřeby v současném firemním vzdělávání, které by měly být součástí hodnot v rámci firemní kultury každé stabilizované a rozvíjející se organizace. Nyní se... Přečíst více

Firmy stále více dbají na čistotu na pracovišti. Ta může být i jedním z faktorů při rozhodování o novém místě
24. 4. 2019

Snaha udržet si stávající zaměstnance a přilákat nové nutí zaměstnavatele ke stále větším investicím do kvality pracovního prostředí. V minulých letech velká část českých firem tuto otázku neřešila a snažila se na... Přečíst více

Jak díky vysoké finanční gramotnosti zvýšit stabilitu a produktivitu zaměstnanců
23. 4. 2019

Ve škole jsme se naučili mnohému, ale na finanční gramotnost se zcela zapomnělo! Jen si zkuste vzpomenout, kdy jste naposledy použili integrály nebo odmocniny. Já osobně pouze ve škole a to už je pěkná řádka let. A kdy jste naposledy... Přečíst více