INVESTIČNÍ REFERENT/KA (oddělení realizace investičních akcí)
Na odboru investičním a majetkovém, oddělení realizace investičních akcí, krajského úřadu, hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu.
- Výběrové řízení č. 24/2024
Co má investiční referent/ka na starosti:
- Budete
- pracovat v kolektivu zaměstnanců, kteří se koordinují a realizují investice, koordinují finanční zajišťování investic
- koordinovat posuzování a vyhodnocování efektivnosti investic
- se budete podílet jako platný člen týmu na rozvoji významných investic v Moravskoslezském kraji
- zajišťovat a zodpovídat za přípravu a realizaci přidělených stavebních akcí zařazených do projektů spolufinancovaných z evropských finančních zdrojů v rámci programovacího období 2021-2027
- V rámci agendy
- připravujete podklady pro sestavení návrhů rozpočtu kraje v oblasti reprodukce majetku a rozpočtového výhledu
- koordinujete projektové, technické, provozní a organizační práce a řešíte rozpory
- se podílíte na metodické a konzultační pomoci organicím, které zakládá nebo zřizuje kraj
- zpracováváte materiály pro jednání orgánů kraje
- se nebojíte "vyjít" do terénu neboť se aktivně účastníte kontrolních dnů na stavbách
Podrobný popis naleznete ve funkční náplni zveřejněné na úřední desce.
Jak poznáte, že jste ten pravý nebo ta pravá?
- Požadujeme vysokoškolské vzdělání stavebního či technického zaměření (pozice je otevřená i absolventům)
- Pokud nedisponujete výše uvedeným zaměření, nevadí, důležitá je i praxe v oblasti realizace investičních akcí, fajn je i znalost nebo praxe z oboru stavebního řádu či územního plánování
- Nezbytným předpokladem je
- aktivní práce na PC (balíček MS Office365)
- řidičský průkaz skupiny B k řízení referentského motorového vozidla
- Padneme si do oka, pokud
- máte aktivní přístup, časovou flexibilitu a dobré komunikační a organizační schopnosti
- svou práci zvládáte řešit sám/sama, ale zároveň se nebojíte i týmové spolupráce
- máte chuť učit se novým věcem
- se orientujete v předpisech upravujích stavební řízení a přípravu a realizaci staveb
- jste se již pohyboval/a v oblasti veřejné správy nebo v oblasti investičních činností a není Vám oblast veřejných zakázek cizí (z.č. 134/2016 Sb.)
Co vám nabízíme:
- Slušný a férový přístup
- Užitečnou a smysluplnou práci
- Kvalitní pracovní prostředí s možností dalšího vzdělávání
- 11. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb.,
- Možnost přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb.,
- Odměny v závislosti na plnění významných či mimořádných pracovní úkolů
- Práci na dobu určitou po dobu projektů v rámci programovacího období 2021 - 2027 v přátelském kolektivu
Benefity:
- Cafeterie (komplex výhod umožňující kombinací benefitů, které Vám nejvíce vyhovují) ve výši 17 400 Kč ročně
- Příspěvek na stravování, možnost využívat kantýnu a bistro v prostorách budovy úřadu
- 3 dny sick days k regeneraci a zotavení
- 2 dny benefitního volna za odběr krve či plazmy nad zákonný rámec
- 25 dnů k relaxaci a odpočinku (dovolená)
- možnost osobního rozvoje a vzdělávání
- pružná pracovní doba
- adaptační proces a mentor ("nehážeme zaměstnance do vody")
- firemní školka KRAJÁNEK
- možnost práce z domu
- výhodné pojištění vozidel či hlasové a tarifní mobilní služby
- společenské a sportovní akce (divadelní představení, teambuildingy, bowlingové či badmingtonové turnaje, aj.)
- a mnoho dalších výhod s našimi partnery
Chcete se stát součástí našeho týmu?
Do 17. 5. 2024 nám doručte všechny potřebné dokumenty osobně na podatelnu krajského úřadu, datovou schránkou (IDS 8x6bxsd), popřípadě e-mailem s minimálně zaručeným elektronickým podpisem (*****@******) nebo prostřednictvím doručovacích služeb na adresu
MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ – KRAJSKÝ ÚŘAD
odbor kancelář ředitele krajského úřadu
oddělení personální
28. října 2771/117, 702 00 Ostrava
Termín pohovorů s vybranými uchazeči bude oznámen e‑mailem nebo telefonicky. O výsledku výběrového řízení budou uchazeči vyrozuměni po ukončení výběrového řízení e‑mailem.
Celé znění výběrového řízení je uvedeno na úřední desce.
Bližší informace vám poskytne:
Ing. Denisa Novotná, DiS. tel. 595 622 198, e‑mail: **************@******
Požadavky
- Minimální vzdělání: Bakalářské
Benefity
- Závodní stravování
- Firemní akce
- Firemní školka
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy a školení
- Možnost home office
- Sick days
- Bonusy a prémie
- Cafeterie
- Firemní fitness
- Multisport karta
- Stravenkový paušál
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce a pro profesní růst?
Jdu do toho!
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí