Specialista pro podporu dodavatelů v oblasti nákupu s AJ nebo NJ
Popis pozice
Chcete se stát součástí týmu v nadnárodní korporaci a rozvinout zde svoji kariéru? Chcete se seznámit s novými trendy v prostředí EHS (Environment, health and safety)? Máte rádi práci s daty a zároveň rádi komunikujete?
Pak chceme právě Vás!
Cílem našeho týmu je získat a zpracovat deklarace o neškodnosti materiálů, které naši obchodní partneři dodávají Siemensu po celém světě. Mezi vaše hlavní zodpovědnosti bude tedy patřit komunikace s našimi dodavateli v cizím jazyce (angličtina, němčina), administrativní podpora při jejich registraci do systému týkajícího se EHS, monitorování celého procesu až po uzavření jednotlivých požadavků v interním systému a v SAPu, a v neposlední řadě také reporting a prezentace dosažených výsledků.
U nás uplatníte komunikační schopnosti (telefonická i písemná komunikace s dodavateli i s projektovými manažery), proniknete do tajů EHS problematiky, procvičíte si i analytické schopnosti a bude se hodit i smysl pro detail, protože se často budete setkávat se spoustou dat v Excelu.
Díky úspěšné deklaraci dílčích materiálů od dodavatelů lze zaručit vysokou kvalitu finálních vyrobených produktů s ohledem na ochranu zdraví, šetrnost k životnímu prostředí a dodržování zákonů a platných předpisů
Co Vás čeká
• registrace dodavatelů a obchodních partnerů do databáze
• podpora obchodních partnerů při administrativním zpracovávání deklarací materiálů, které dodávají, za účelem prokázání jejich neškodnosti
• vedení a zodpovědnost za e-meetingy
• denní komunikace se zahraničními dodavateli, telefonicky i e-mailem
• podpora komunikace mezi projektovým týmem a dodavateli v rámci implementačního procesu
• identifikace & řešení problémů v rámci registračního procesu a deklarací
• příprava pravidelných analýz a report
Co se bude hodit
• standardní uživatelské znalosti MS Office
• analytické myšlení, orientace na detail
• komunikační schopnosti, písemný projev
• proaktivní přístup, orientace na výsledek
• schopnost práce v týmu
• výborný time management
• AJ a/nebo NJ na komunikativní úrovni (alespoň B2)
• Zkušenosti z nákupu / na podobné pozici výhodou
Na co se můžete těšit
• Přátelský kolektiv, kde si všichni navzájem pomáháme
• Zaškolení od zkušených kolegů
• příležitost k seberealizaci a profesnímu růstu, protože Váš potenciál nezůstane bez povšimnutí
• propracovaný systém firemního vzdělávání (soft-skills, hard-skills)
• Samostatnou práci a vlastní zodpovědnost, flexibilitu
• Stravenky v hodnotě 116 CZK (celé placené Siemensem) a bonus za práci na home office
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce a pro profesní růst?
Jdu do toho!
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí