Referent/ka zákaznického centra
Požadavky: Věříš, že právní ochrana má v dnešní době smysl?
Rád pomáháš lidem?
Máš dobrý proklientský přístup?
Přesně o tom je naše práce.
Co tě u nás bude čekat?
Aktivně komunikovat s klienty i neklienty po telefonu, emailu, chatu
Nabízení produktů společnosti
Získávání zpětné vazby na základě dotazníku spokojenosti
Přijímání hovorů, odpovídání na emaily
Po zaškolení možnost využívat Home Office
Budeš součástí 5 - ti členného týmu
Pracovní doba: pondělí - pátek, 8:00 - 18:00 hod.
Co máme pro tebe připravené?
Budeš pracovat v silné mezinárodní společnosti s dlouhou tradicí na trhu
Získáš zodpovědnou a zajímavou práci
Podpoříme tě semináři, workshopy, aby ses mohl neustále rozvíjet
Vážíme si každého našeho zaměstnance. Proto pro tebe máme přichystanou pestrou škálu benefitů: prémie, dovolená navíc, Sick days, firemní akce, příspěvek na doplňkové penzijní pojištění, příspěvek na stravné, MultiSport, Flexi Passy, školení, sleva na firemní služby, a mnoho dalšího
Co potřebuješ?
Navážeme na SŠ vzdělání dalším rozvojem
Máš velmi dobré komunikační dovednosti, příjemný a kultivovaný hlasový projev bez logopedických vad řeči
Vstřícnost a ochotu při jednání s klienty
Zkušenosti ze zákaznického centra výhodou
K lidem a novým věcem se stavíš pozitivně
Dává ti to smysl? To je možná práce tvých snů…………..
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce a pro profesní růst?
Jdu do toho!
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí