Pracovní zkušenosti
Klientský referent
Komunikace s klientem - řešení dluhů, proplácení preventivních programů, uzavírání cestovního pojištění, pokladní činnost, zpracování zdravotních dokladů aj.
Referent smluvního oddělení
Komunikace se zdravotnickými subjekty. Upravy smluv a jejich příloh a dodatků. Komunikace s oddělením zdravotní péče. Příprava podkladů reviznímu lékaři, kontrolní a revizní činnost zdravotnických zařízení aj.
Sekretářka ředitele okresní pobočky
Sjednávání schůzek, zápisy z porad, evidence a vyřizování korespondence, sestavování časového harmonogramu ředitele, kontrola plnění úkolů podřízených útvarů, archivace dokladů aj.
Asistentka ředitele obchodního oddělení a referent obchodního oddělení
Příprava dokumentů obchodního oddělení - kupní smlouvy, výrobní plány, výrobní příkazy, zápisy z obchodních jednání aj.
Vzdělání
Kurzy, osvědčení, školení (Ostrava, Nový Jičín aj.)
V době výše jmenovaných pracovních pozic jsem procházela mnoha školeními a kurzy - např. kurzy pro sekretářky, kurzy komunikace s klienty, kurzy prodejních dovedností, osvědčení pojišťovacích zprostředkovatelů, školení evropské unie aj.
Vysoká škola podnikání (Ostrava)
Obor ekonomie a management v podnikání - zahrnoval studium předmětů z oblasti podnikání, práva, účetnictví, ekonomie, financí, managementu, marketingu, informatiky, matematiky, cizích jazyků, Titul s vyznamenáním.
Mendelova střední ekonomická škola (Nový Jičín)
Složená maturitní zkouška z oboru ekonomie, účetnictví, českého a ruského jazyka.
Znalost jazyků
Jazyk | Úroveň znalosti |
---|---|
Ruština | Mírně pokročilý |
Angličtina | Mírně pokročilý |
Řidičská oprávnění
Označení | Popis |
---|---|
B | Osobní automobil |
Dovednosti a znalosti
Psaní na PC všemi deseti.
Ovládání programů Navision, Money S3 aj.
Komunikace s lidmi
Orientace práce na PC.