Pracovní zkušenosti
Odborná referentka klientského pracoviště
osobní komunikace s klienty a řešení jejich žádostí
Office manager
telefonní a elektronická komunikace s klienty
příprava autobusových zájezdů
osobní komunikace s klienty, sepisování cestovních smluv potvrzování objednávek
přebírání a vyřizování poštovních zásilek
Pokojská/příprava snídaní
úklid pokojů, příprava snídaní, pomocné práce dle potřeb zaměstnavatele
Pracovník kontaktního centra
denní nepřímá komunikace s klienty letecké společnosti ČSA telefonicky a e-mailem, pomoc s jejich cestovními náležitostmi a informování je o pravidlech v letecké dopravě, práce s rezervačními a informačními systémy
Office manager
telefonická, poštovní a elektronická komunikace se zákazníky
vytváření zájezdů + kalkulace kontrolování webových stránek příprava podkladů k zájezdům funkce delegátky na zájezdech
Vzdělání
Panevropská univerzita, a.s. (Praha)
Panevropská univerzita, a.s. (Praha)
Obchodní akademie Bubeneč (Praha)
Znalost jazyků
Jazyk | Úroveň znalosti |
---|---|
Angličtina | Pokročilý |
Španělština | Začátečník |
Řidičská oprávnění
Označení | Popis |
---|---|
B | Osobní automobil |