Pracovní zkušenosti
Fakturantka
Samostatná agenda vydaných účetních a skladových dokladů, podpora účetního a obchodního oddělení, zpracování ceníků, cenových nabídek a poptávek, objednávka přepravy zboží, kontakt se zákazníky email i osobní.
Asistentka
Záznamy el. revizí do systému, reporty, fakturace, administrativní a účetní podpora, organizace termínů revizí
Fakturantka a asistentka účetní
Samostatná agenda vydaných faktur a dokladů skladové evidence, Intrastat, zástup hlavní účetní - přijaté faktury, podklady pro mzdy, zpracování plateb
Referentka zákaznického oddělení
Samostatná agenda vydaných faktur, správa databáze zákazníků, podpora obchodního oddělení - reporty, cenové nabídky
Asistentka vedoucího + recepční
Uvádění návštěv, telefonický, mailový i osobní kontakt se zákazníky, kancelářské práce, příjem a výdej, zakázek, administrativní podpora grafika - kontrola dodaných podkladů pro laserové značení.
Asistentka jednatele
Organizace diáře, schůzek, administrativní podpora vedení a týmu produkčních. Komunikace v NJ (písemně a ústně) s dodavatelskou tiskárnou.
Vzdělání
SOU ekonomický směr THSČ (Praha)
Znalost jazyků
Jazyk | Úroveň znalosti |
---|---|
Angličtina | Mírně pokročilý |
Němčina | Velmi pokročilý |
Řidičská oprávnění
Označení | Popis |
---|---|
B | Osobní automobil |
Dovednosti a znalosti
Řidičský průkaz: B, Aktivní řidič
Zájmy a volný čas
Hledám flexibilní práci na home office po-pá na 4-6 hodin denně (100-120 hodin měsíčně), ev. i v kombinaci home office s docházením do firmy po-pá na 3 hod./denně (15 hod. týdně) + práce z domu, ale to v případě dostupnosti od bydliště - do 10 km od Jesenice kvůli časovému harmonogramu a dojíždění. Potřebuji rozvrhnout práci kvůli malému synovi ve školce.