Pracovní zkušenosti
Výstupní kontrola ( elektro-avio )
Od 08.2011 – 22.10.2025 jsem pracoval v AERO Vodochody Aerospace a.s. na pozici výstupní kontroly vojenského programu elektro-avionika, demontáže, montáže, provozní zkoušky a zalétávání letounů ( L39, L39NG, L159 ).
Dosažená kvalifikace Elektro-Avio :
Modrý průkaz (průkaz způsobilosti pozemního leteckého personálu ) AČR
Typové zkoušky L159 ( A, T1, T2 )
Typové zkoušky L39, L39NG
Pověření Osvědčujícího perosnálu.
§19Z+§7 NV – osoba znalá pro řízení činnosti – vedoucí elektrotechnik
Výstupní kontrola - expedice uzenin
Expedice uzenin a následná fakturace. Práce na expediční lince, nakládání zboží do kamionů, práce se skladovými zásobami..
Platné oprávnění obsluhy motorových vozíků AD
Voják z povolání
V letech 1983 – 2004 Armáda České republiky – zde jsem postupně pracoval jako technik pro elektro-speciální a kyslíkové zařízení letounů MiG-23 a 29, starší technik objektivní kontroly – vyhodnocování letových a střeleckých záznamů letounů (SARPP, TESTER) letounů MiG-21,23,29,L-39, Mi-8 a Mi-17. V měsících 01.- 04.1989 přeškolení na letoun MiG 29 v tehdejším SSSR. Od roku 1994 jsem pracoval jako starší technik
pro zobrazení na oblastním středisku navádění a řízení leteckého provozu. Od roku 1995
do roku 2004 jsem byl zařazen jako starší technik průzkumu KV pásma.
Vzdělání
Vojenská střední škola letecká (Prešov)
Maturitní zkouška z Čj, Rj, elektrotechniky a automatizační techniky.
Dne 1.11. 2004 vykonaná zkouška - Rekvalifikační kurz ECDL na počítače s mezinárodní atestací.
Dobrá znalost ruského jazyka.
Práce s PC, znalost internetu atd.
Řidičská oprávnění
| Označení | Popis |
|---|---|
| AM | Moped |
| A1 | Malý motocykl |
| B1 | Čtyřkolka |
| B | Osobní automobil |