Pracovní zkušenosti
Manažer hotelu
Dohled a zodpovědnost za celkové vedení hotelu. Součástí komplexu je wellness, bowling Pub a hotelová depandence Vila Jarmila s vinným sklepem.
Vytváření finančních plánů a jeho následné dodržování v oblasti nákladů, investic, tržeb a strategie.
Dodržování a nastavování interních standardů, BOZP, PO, HACCP a provozních řádů.
Nábor nových zaměstnanců a jejich zaškolení. Plánování směn zaměstnanců a brigádníků, příprava podkladů pro mzdy, měsíční docházky zaměstnanců a následná spolupráce s personálním a účetním oddělením.
Komunikace s dodavateli, objednávky zboží, administrativní činnost.
Práce v interním programu Previo a Savarin - tvorba cen prodejního zboží (food a beverage cost), vytváření kalkulací receptur a prodejních cen, naskladňování zboží a jeho následný pohyb po střediscích, zodpovědnost za měsíční inventury.
Ve spolupráci s banketním oddělením je z mé strany dohled nad banketními a cateringovými akcemi, jednání s objednateli a organizátory akcí. Osobní provádění řízených a neřízených degustací vín hotelovým hostům a firemním zákazníkům.
Finanční, marketingové a investiční porady a porady s majiteli a HOD’s, denní reporting.
Manažer saunového světa
Dohled a zodpovědnost za svěřené oddělení aquaparku a nad jejich zaměstnanci. Dodržování nastavených standardů. Nábor nových zaměstnanců a jejich zaškolení. Plánování směn zaměstnanců a brigádníků, příprava podkladů pro mzdy, objednávky zboží, komunikace s dodavateli, administrativní činnost, tvorba cen prodejního zboží, zodpovědnost za měsíční inventury. Vytváření budgetů střediska, porady s HOD’s, denní reporting vedení společnosti.
F&B Supervisor
Koordinace podřízených zaměstnanců v oblasti gastra, plánování směn, zodpovědnost za dodržování interních zásad, školení.
Komunikace se zákazníky, dohled nad obsluhou v provozech hotelu. Dohled nad banketními akcemi a zajištění jejich bezproblémového konání.
Odpovědnost za pohyb financí na střediscích hotelu a měsíční inventury.
Vedení externích pracovníků v gastro provozech. Administrativní činnost, vyřizování e-mailové pošty, denní reporting vedení společnosti.
Vrchní číšník, vedoucí
Komunikace se zákazníky.
Zpracovávání podkladů pro realizace akcí dle požadavků klientů.
Většina realizovaných akcí mimo sídlo společnosti a s tím spojená administrativa v operačním systému společnosti od dopravy, zajištění akce až po následné vyúčtování.
Zodpovědnost za podřízený personál, bezproblémový chod a celkovou spokojenost.
Vrchní číšník
Dohled nad celým provozem restaurace.
Zodpovědnost za celkový chod provozu včetně zaměstnanců. Obsluha hostů, orientace na zákazníka, důslednost.
Vzdělání
SOU potravinářské, Horní počernice (Praha)
Znalost jazyků
| Jazyk | Úroveň znalosti |
|---|---|
| Angličtina | Mírně pokročilý |
| Němčina | Mírně pokročilý |
Řidičská oprávnění
| Označení | Popis |
|---|---|
| AM | Moped |
| A1 | Malý motocykl |
| B1 | Čtyřkolka |
| B | Osobní automobil |
Dovednosti a znalosti
Organizační schopnosti, manuální zručnost, stresová odolnost, duševní vyrovnanost, zodpovědnost, chuť pracovat.