Pracovní zkušenosti
asistentka v realitní kanceláři
příprava smluv, příprava podkladů na prohlídky nemovitostí, komunikace s klienty – telefonická i emailová, zadávání dat do systému, skenování dokumentů, vyhledávání a stahování dokumentů z katastru nemovitostí, hlídání přepisů, předpříprava objednávek kupních smluv a zaslání objednávky do advokátní kanceláře, příprava podkladů na předání nemovitostí
získávání potřebných dokumentů, komunikace se správcovskými společnostmi, úřady, advokátní kanceláří
práce se systémem RAYNET a s platformou Clipsan, Igluu, zasílání dokumentů k online podpisu, vedení pokladny, evidence a nákup kancelářských potřeb, drobné pochůzky, zajištění chodu kanceláře
komunikace s novými uchazeči
Specialistka zákaznické linky internetového obchodu
komunikace se zákazníky po telefonu i emailu v českém jazyce,
poskytování poradenství zákazníkům,
fakturace objednávek v systému Altus Vario, přijímání plateb v elektronické podobě,
kontrola vráceného zboží, tvorba dobropisů, výměna zboží, objednávání zboží z externích skladů
Vzdělání
Střední škola Kralovice (Kralovice)
Znalost jazyků
Jazyk | Úroveň znalosti |
---|---|
Angličtina | Mírně pokročilý |
Řidičská oprávnění
Označení | Popis |
---|---|
B | Osobní automobil |
Dovednosti a znalosti
komunikativnost, komunikace s klientem, získávání informaci, plnění svěřených úkolů, schopnost řešit problémy, týmovost, empatie, ochota pomoci, zodpovědnost, spolehlivost, aktivní přístup,
organizační schopnost, důslednost, preciznost,
zkušenosti ze zákaznické linky, ochota učit se novým dovednostem,
finanční gramotnost