Zákaznická podpora – business klienti (full time i zkrácený)

Praha hl.m.




Požadavky: Baví Tě komunikace, řešení dotazů, práce v administrativě, ale třeba i koordinace úkolů a jejich dotažení do zdárného cíle? Jsi samostatná/ý a motivuje Tě pomáhat řešit problémy B2Bči zákazníků? Rád/a se učíš a chtěl/a by si se dál zapojovat do dění ve firmě?

Naším dlouholetým klientem je respektovaná společnost zabývající se oblastí financování a leasingu a momentálně pro ně obsazujeme pozici v jejich přátelském zákaznickým servisu.

*****ZÁKAZNICKÁ PODPORA – business klienti (dealerská síť)*****

Co můžeš od práce očekávat?

-Komunikace s vedoucími prodejů a prodejci v rámci dealerské sítě při uzavírání smluv.

-Schvalování smluv a poskytování rad při náročných rozhovorech s klienty.

-Tvorba individuálních kalkulací pro klienty.

-Spolupráce s regionálními manažery na rozvoji dealerské sítě.

-Pomoc prodejcům s uzavíráním smluv a schvalováním.

-Administrativní podpora týmu.

A co od Tebe očekává náš klient?

-Zkušenosti na obdobné pozici –, klientský servis, call centrum, administrativa

-Velkou výhodou je zkušenost z finančního, bankovního nebo pojišťovacího prostředí

-Dobře zvládáš nápor práce, umíš zůstat v klidu a dobře si nastavit priority

-Samostatnost, pracovitost, přátelskost, trpělivost

-Pokud mluvíš anglicky, je to super výhoda

A na co se můžeš těšit?

-možnost i ZKRÁCENÉHO úvazku 6hod denně

-Stabilní prostředí v nadnárodní společnost s rodinnou atmosférou, kde lidi pracují rádi (soudíme dle našich uchazečů, kteří nám dávají pozitivní zpětnou vazbu z různých oddělení)

-Firma se zajímá o rozvoj zaměstnanců a máš tak reálnou možnost nejenom zapojovat se do dalších firemních projektů, ale zároveň ve společnosti růst a dál se vyvíjet

-Přátelský a pohodový tým

-Možnost HOME OFFICE - 2 dny v týdnu

-A samozřejmě bohatý balíček benefitů – 5 týdnů dovolené, 5 sick days, stravenky 130Kč/den, výhodný zaměstnanecký leasing, výhodný mobilní tarif, roční příspěvek na sport nebo kulturu, cafeterie, Multisport, penzijní připojištění atd. atd.

-A také možná odměna za Tvůj pracovní výkon

-Pracoviště Praha 6 - přímo na metru

PZN. Pracovní doba je do 17-18:00 (střídání se v rámci týmu, možnost i homeoffice) a občasné víkendové směny



Detaily o pracovním místě:
Lokalita: Praha hl.m.
Pracovní pozice: Zákaznická podpora – business klienti (full time i zkrácený)
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 38000 - 43000 Kč za měsíc
Nabídka přidána: 23. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    62 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
OBCHODNÍ PORADCE - Hradec Králové
Praha - Generali Česká pojišťovna
PPC Specialist
Praha - Publicis Groupe CZ
Jsi finanční profesionál?
Praha - Generali Česká pojišťovna
Local Network Expert
Praha - Generali Česká pojišťovna
Odstartujte kariéru bankéře/ky v Chebu
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
HEAD OF REPORTING
Praha - Raiffeisenbank
Data Architect
Praha - ŠKODA TRANSPORTATION
Senior Architect
Praha - DHL Information Services
Osobný/á bankár/ka - Nitra
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Zákaznická podpora – business klienti (full time i zkrácený): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Zákaznická podpora – business klienti (full time i zkrácený)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 38000 - 43000 Kč za měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Zákaznická podpora – business klienti (full time i zkrácený) ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.6037