Vedoucí kanceláře předsedy představenstva
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Min. požadované vzdělání: VŠ Bakalářské
- Počet pracovních míst: 1
- Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
- Nabízené výhody k volnému místu:
- Jiné výhody (stravenkový paušál, sick day, notebook a mobilní telefon, firemní benefity aj.) - Požadovaná dovednost:
- Práce s PC (výborná znalost práce na PC)
- Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B (aktivní řidič) - Jazyky:
- Čeština - Aktivní (výborná znalost) - Nabízená mzda: 40 000 Kč/měsíc
1. kontakt e-mailem. CV a motivační dopis zašlete na . Upozorňujeme na skutečnost, že budeme kontaktovat pouze uchazeče, kteří splní výše uvedené požadavky.
Požadujeme: VŠ vzdělání právního nebo ekonomického směru; znalost platných právních předpisů (v oblasti účetnictví, veřejných zakázek, pracovního práva, daňových předpisů); praxe na obdobné pozici minimálně 5 let; ŘP sk. B - aktivní řidič; příjemné vystupování; pečlivost, flexibilita, organizační schopnosti, schopnost vedení zaměstnanců, výborná znalost práce na PC, výborná znalost českého jazyka, komunikativní znalost AJ výhodou, trestní bezúhonnost - čistý trestní rejstřík, ochotu stále se vzdělávat, časovou flexibilitu a ochotu cestovat; výhodou znalost norem jakosti; nástup možný IHNED
Náplň práce:
- vedení administrativních pracovníků společnosti
- zodpovědnost za veškerý oběh firemní smluvní dokumentace
- kontrola přijatých faktur a vyúčtování ostatních útvarů společnosti
- personalistika
- účast na výběrových řízeních uchazečů o zaměstnaní
- kontrola přípravy mezd společnosti
- kontrola zakázek společnosti a řešení sporů a reklamací s klienty v součinnosti s ostatními řediteli útvarů a obchodními manažery
- sepisování obchodní korespondence společnosti
- komplexní podpora organizace konferencí a seminářů, teambuildingů, společenských akcí
- příprava podkladů a účast na poradách vedení společnosti, vedení těchto porada a kontrola zápisů
- komunikace s klienty tvorba, kontrola a revize interních dokumentů společnosti, revize smluv, zpracování dokumentace dle zavedených systému jakosti, korektury nabídek pro klienty a nabídek do veřejných zakázek o které se uchází zaměstnavatel
- účast na jednáních s klienty
- spolupráce s hlavní účetní společnosti a daňovou poradkyní, popř. auditorem
- osobní účast u všech kontrol orgánů veřejné správy ve společnosti
- dohled nad všemi milníky společnosti
- tvorba podkladů pro výroční zprávu společnosti a další dokumenty dle právních předpisů týkající se veřejné obchodní korporace
- zadávání žádostí o dotační a vědeckovýzkumné programy - spolupráce s pověřenými pracovníky
- spolupráce s provozně-ekonomickým úsekem při náboru nových zaměstnanců
- interní auditní činnost ve společnosti dle ISO 9001
Nabízíme:
- stabilní zázemí největší poradenské společnosti v ČR v oblasti ochrany osob, majetku, informací a služeb bezpečnostního managementu
- prostor pro seberealizaci a další vzdělávání
- odpovídající mzdové podmínky
- notebook a mobilní telefon
- příjemný pracovní kolektiv
- firemní benefity
Zaměstnanecké výhody: stravenkový paušál, sick day
Mapa umístění pracoviště:
-
Proč hledat práci na HitPrace.cz?
Chci se registrovat
Nové nabídky práce každý den Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí