Obchodní reprezentat/ka - home office (AŽ 90.000 KČ)
Náplň práce
- Aktivní hledání nových obchodních příležitostí a rozšiřování zákaznického portfolia v oblasti hutních materiálů v lokalitě Severních a Jižních Čech
- Budování a udržování pevných vztahů se stávajícími zákazníky
- Poskytování technického poradenství ohledně hutních materiálů a jejich využití
- Pravidelná komunikace s dodavateli a řízení skladových zásob
Požadujeme
- Zkušenosti v oblasti obchodu s hutním materiálem podmínkou
- Aktuální praxi na pozici Obchodní zástupce/Obchodí manažer
- Silné komunikační a vyjednávací dovednosti
- Schopnost pracovat samostatně i v týmu
- Min. SŠ vzdělání, technický směr výhodou
- Zájem o neustálý rozvoj v oboru
- ŘP sk. B - aktivní řidič
Nabízíme
- Stabilní zaměstnání pro firmu s dlouholetým a silným postavením na trhu
- Motivující finanční ohodnocení
- Automobil k osobním účelům
- Notebook a mobilní telefon
- Stravenky
- Místo výkonu práce: region Ústeckého, Libereckého, Královehradeckého kraje a kraje Vysočina
19 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Obchodní reprezentat/ka - home office (AŽ 90.000 KČ): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní reprezentat/ka - home office (AŽ 90.000 KČ)?
Práce je nabízena v lokalitě Ústecký kraj.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 50 000 - 90 000 Kč / měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Obchodní reprezentat/ka - home office (AŽ 90.000 KČ) ve městě Ústecký kraj?
Pošlete svůj životopis firmě Advantage Consulting, s.r.o. ještě dnes.