Hodnocení bankovních služeb - odměna 250 až 600 Kč za návštěvu
Jsme česká výzkumná agentura zabývající se průzkumem trhu a mystery shoppingem, která na trhu působí již 21 let. Aktuálně připravujeme pro následující rok 2024 studii zkoumající bankovní trh po celé České Republice.
HODNOCENÍ BANKOVNÍCH SLUŽEB
Mystery Shopping je výzkumná metoda, která slouží k hodnocení zákaznického servisu v různých oblastech. Při mystery shoppingu absolvujete návštěvu na zadané pobočce dle scénáře (obsahuje konkrétní body návštěvy, na co je důležité dávat pozor apod.) a poté pobočku zhodnotíte v dotazníku. Za vyplněný dotazník je následně vyplacena odměna, která se pohybuje v rozmezí 250 Kč - 600 Kč za jednu návštěvu. Je možné spolupracovat kontinuálně po celý rok, tzn. že můžete vykonat několik návštěv v průběhu měsíce či celého roku.
OBLAST PROVEDENÍ
Výzkum realizujeme po celé České Republice. Výběr lokality je na Vás, dle Vaší působnosti (např. Kolín, Karlovy Vary atd.).
Pro připravovaný celoroční výzkum hledáme výzkumníky, kteří jsou klienty některé z následujících společností:
- Generali Česká Pojišťovna
- Česká Spořitelna
- Kooperativa
- Air Bank
- Komerční banka
- UnicreditBank
- ČSOB banka
- Raiffeisenbank
- Moneta Money Bank
- ČSOB Stavební spořitelna
V případě zájmu odepište na tuto nabídku a uveďte:
- jméno a příjmení
- životopis
- společnost, kde máte uzavřený produkt
Jedná se pouze o informativní výzkum, během něhož nebude uzavřená žádná smlouva/produkty. Nabídky mystery shoppingových projektů Vám budou zasílány na e-mail a Vy si z obdržených nabídek vybíráte projekty, na kterých chcete spolupracovat.
Vybrané uchazeče budeme s dalšími podrobnostmi kontaktovat.
Případné dotazy rádi zodpovíme.
Benefity
- Vlastní organizace práce
- Pružná pracovní doba
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Hodnocení bankovních služeb - odměna 250 až 600 Kč za návštěvu: Často kladené otázky
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 250-600 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy MARKET VISION s.r.o..