Administrativní pracovník / pracovnice
Náplň práce:
- vystavování cenových nabídek a zpracování objednávek
- výkazy pro Intrastat
- komunikace se zákazníky a zpracování jejich poptávek
- vyřizování zákaznických reklamací
- administrativní práce, zajištění dodávek zboží
- práce s PC - Word, Excel, Outlook, Pohoda - výhodou
Od ideálního kandidáta očekáváme:
- nutná znalost uživatelské práce na PC
- znalost anglického jazyka výhodou
- dovednost písemné a telefonické komunikace
- ochotu pracovat v kolektivu a učit se novým věcem
- vstřícné a příjemné vystupování
- loajalitu a časovou flexibilitu, odolnost vůbči stresu
- komunikativnost, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost
Benefity nabízíme dle přání zaměstnance a dohody se zamestnavatelem.
Zaujala Vás naše nabídka? Pokud ano, pošlete nám svůj životopis na email: *********@*********
Požadavky
- Minimální vzdělání: ÚSV
-
Proč hledat práci na HitPrace.cz?
Chci se registrovat
Nové nabídky práce každý den Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Zábřeh - Nabídka práce v okolních lokalitách
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník / pracovnice ve městě Zábřeh?
Pošlete svůj životopis firmě HONTER Company s.r.o. ještě dnes.