Administrativní pracovník /-CE
- jednat se zákazníkem a zahraničními dodavateli (komunikace v německém jazyce telefonicky i po emailu)
- specifikovat detaily ohledně nabídek/objednávek (cena, termín atd.)
- zpracovávat a evidovat změny v dané oblasti v programu SAP
- zodpovídat za kontrolu a plnění termínů
Nabídka: - místo pracoviště Plzeň
- 25 dnů dovolené
- Flexibilní pracovní doba
- Možnost popř. i částečného úvazku
- Možnost využívat i Home office
- Čtvrtletní a roční odměny
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Volnočasové benefity (cafeterie)
- Dotované stravování
Požadavky: - dobrá znalost německého jazyka
- zkušenosti na obdobné pracovní pozici
- znalost práce na PC - především s MS Office, znalost SAP velkou výhodou není podmínkou
- dobré komunikační schopnosti a prezentační dovednosti
-
Proč hledat práci na HitPrace.cz?
Chci se registrovat
Nové nabídky práce každý den Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí