Administrativní pracovník - Call centrum (10-20 hodin týdně) - OZP
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Min. požadované vzdělání: Základní + praktická škola
- Počet pracovních míst: 2
- Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - zkrácený úvazek
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: OZP s maximálně 2. stupněm invalidityOZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP)
- Nabízené výhody k volnému místu:
- Dovolená navíc (1 týden nad rámec zákona)
- Jiné výhody (možnost osobního ohodnocení) - Požadovaná dovednost:
- Práce s PC - Nabízená mzda: 10 000 Kč/měsíc
VYHRAZENO pro OZP. První kontakt TELEFONICKY v době 8:00-15:00 hodin, E-MAILEM. Tel.: , e-mail:
Administrativní práce v back office, práce na PC, tvorba tabulek, zajišťování kontaktů pro operátory. Nutno doložit životopis. Nástup IHNED.
Pracovní doba: možnost pracovat pondělí až pátek mezi 12-16 hod
Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, možnost osobního ohodnocení
Mapa umístění pracoviště:
-
Proč hledat práci na HitPrace.cz?
Chci se registrovat
Nové nabídky práce každý den Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Ostrava - Nabídka práce v okolních lokalitách
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník - Call centrum (10-20 hodin týdně) - OZP ve městě Ostrava?
Pošlete svůj životopis firmě OPTIMIA sociální podnik s.r.o. ještě dnes.