ADMINISTRATIVNÍ PODPORA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ | PLZEŇ
POPIS POZICE:
Domluvíš se německy a máš zkušenost s komunikací se zákazníky nebo klienty?
Tak nám pošli životopis! :-)
Na této pozici tě čeká:
- správa nabídek v SAP
- spravovat objednávky od zákazníků (od počátku až po případné reklamace)
- specifikovat detailní podmínky objednávky (termíny, ceny, apod.)
- denní komunikace v cizím jazyce s kolegy z Německa (primárně po emailu, občasné telefonáty).
BENEFITY:
- 5 týdnů dovolené
- flexibilní pracovní doba
- zkrácený pracovní týden
- možnost částečného úvazku
- dotované stravné ve firemní kantýně (široký výběr jídel)
- příspěvek za doporučení nového kolegy až 90 000 Kč
- příspěvky na volnočasové aktivity a zdraví až 10 000 Kč ročně
- jazykové kurzy na pracovišti a v pracovní době
- firemní akce a teambuildingy během roku
- příspěvek na penzijní pojištění 12 000 Kč ročně
POŽADAVKY:
- komunikativní úroveň NJ (B1 a výše)
- SŠ. vzdělání
- znalost práce na PC (MS Office, zkušenosti se SAP výhodou)
- dobré komunikační schopnosti, analytické myšlení
- technické povědomí -> orientace v technické dokumentaci
-
Proč hledat práci na HitPrace.cz?
Chci se registrovat
Nové nabídky práce každý den Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Plzeňský kraj - Nabídka práce v okolních lokalitách
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Plzeňský kraj - Pracovník back office