📝 Podrobnosti o nabídce práce
Informace
- zabezpečování chodu režimu objektu MO ve smyslu platných zákonů, služebních předpisů, rozkazů a nařízení;
- spolupráce s VP, AHNM a VLS s.p. při zajišťování a koordinaci činností v oblastech správy stanovených objektů, informační služby, zabezpečování úklidových prací, požární ochrany a bezpečnosti práce v určeném objektu MO;
- zajišťování dislokačních podkladů o využití prostorů v objektech MO pro účely rozhodovacího procesu dislokačních komisí a velitele objektu;
- zpracování a aktualizace provozních řádů a nařízení velitele objektu.
Nástup možný od 1.1.2026.
Co od vás očekáváme
- VŠ magisterské nebo bakalářské vzdělání (případně středoškolské vzdělání);
- znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- schopnost zapojení se do práce v rezortních informačních systémech;
- samostatnost, spolehlivost a pečlivost;
- předpoklady pro aktivní komunikaci, týmovou spolupráci;
- schopnost koncepční a analytické práce;
- trestní bezúhonnost;
- bezpečnostní prověrku na stupeň „Důvěrné“;
- zkušenosti s vedením menších kolektivů výhodou.
Co vám nabízíme
- zajímavou a různorodou práci v přátelském kolektivu;
- PT 11, dle nařízení vlády;
- příjemné pracovní prostředí;
- místo výkonu práce: Praha 6;
- 5 týdnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;
- závodní stravování;
- benefity podle kolektivní smlouvy.
-
Lokalita: Praha
-
Směnnost: Plný
-
Nástup: IHNED
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Praha.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Nabídku zveřejnila firma Ministerstvo obrany.
👉 Jaká je směnnost?
Směnnost: Plný.
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.
👉 Jaké jsou požadavky?
- Min. vzdělání: Středoškolské