📝 Podrobnosti o nabídce práce
Informace
Co bude výsledkem tvojí práce?
Spokojený zákazník, který dostal, co potřeboval – rychle, ochotně, s úsměvem
Plynule fungující prodejna, kde má zboží své místo a tým táhne za jeden provaz
Pokladní zóna, která šlape jako hodinky – účtenka, úsměv a přání hezkého dne na závěr
Co budeš dělat?
Obsluhovat a komunikovat se zákazníky
Naskladňovat zboží, starat se o to, aby vše bylo na svém místě
Tvořit objednávky, vystavovat doklady, registrovat zákazníky
Podílet se na inventurách, držet přehled
Zastupovat vedoucí, když je třeba – organizovat, řešit, být oporou týmu
Co od vás očekáváme
Zodpovědnost a spolehlivost
Přirozenou ochotu pomoci, komunikativnost a pozitivní přístup
Fyzickou zdatnost
Základní znalost práce na počítači – nic složitého, zaučíme
Co vám nabízíme
Jednosměnný provoz: Po–Pá 8:00–17:00, So 7:30–12:00 (každá třetí sobota volná, neděle vždy volná!)
Stravenkový paušál
Firemní benefity navíc: až 5 dní dovolené navíc, příspěvek na volný čas, firemní akce a mnoho dalšího
-
Lokalita: Valašské Meziříčí
-
Nástup: IHNED
-
Firma: ROJAL spol. s r.o.
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Valašské Meziříčí.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Tuto pracovní pozici nabízí firma ROJAL spol. s r.o..
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.