📝 Podrobnosti o nabídce práce

Informace
• spoluúčast na vedení obchodního úseku
• proaktivní komunikace se stávajícími i potencionálními zákazníky
• aktivní vyhledávání obchodních příležitostí
• zpracování zadání, příprava komplexních technických a cenových nabídek, vyjednávání smluvních podmínek
• spolupráce s interními odděleními k návrhu optimálního řešení pro zákazníka
• podpora technického úseku při vyjednávání a uzavírání smluvních vztahů s klienty
• práce s CRM systémem, marketingová podpora – účast na veletrzích, firemních prezentacích
Co od vás očekáváme
mít obchodního ducha a prokazatelné zkušenosti v oblasti obchodu na pozici „sales“
mít zkušenost s prodejem komplexních řešení v oblasti logistiky, automatizace nebo robotiky
mít výborné prezentační a vyjednávací schopnosti, příjemné vystupování a kultivovaný projev, zkušenost s vedením týmu
být komunikativní, samostatný/á, spolehlivý/á, proaktivní a flexibilní
mít orientaci na zákazníka, konzultativní přístup
mít VŠ/SŠ vzdělání (ideálně technického zaměření)
být týmový hráč
umět AJ slovem i písmem / další jazyk výhodou
být aktivní řidič sk. B, mít ochotu cestovat
mít uživatelskou znalost práce na PC
Co vám nabízíme
• zajímavou, odpovědnou a perspektivní práci
• zázemí stabilní české společnosti fungující na trhu více než 30 let
• služební automobil i k soukromým účelům zaparkujete na firemním parkovišti v areálu firmy
• mobilní telefon a notebook
• získání zkušeností z oblasti komplexních řešení automatizace, dopravníkových systémů a robotiky
• vstřícný a přátelský kolektiv
• odpovídající platová motivace
• flexibilní pracovní doba; částečný homeoffice
• služební cesty v ČR i do zahraničí
• zaměstnanecké benefity
• Mzda k jednání dle zkušeností
-
Lokalita: Pardubice
-
Nástup: IHNED
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Pardubice.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Nabídku zveřejnila firma FreeCon s.r.o..
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.
👉 Jaké jsou požadavky?
- Min. vzdělání: Základní