Zákaznický servis

Teplice


Náplň práce:

- komunikaci se zákazníky v rámci svěřené klientské základny

- řízení projektů, tvorbu a koordinaci harmonogramů dodávek s výrobním týmem

- samostatné plánování a sledování výrobních zakázek a interních objednávek

- dohled nad dodržováním termínů, řešení závad a zajištění spokojenosti zákazníků

- spolupráci s kolegy napříč týmy, výrobou a oddělením kvality


Nabídka: - flexibilní pracovní dobu

- 25 dní dovolené

- 13. mzdu

- výkonové bonusy a prémie

- příspěvek na stravování, volný čas a bohatý benefitní program

- firemní akce a vzdělávací kurzy


Požadavky: - SŠ vzdělání

- komunikativní znalost angličtiny

- výhodou znalost němčiny

- orientaci na zákazníka a výborné komunikační schopnosti

- schopnost koordinovat projekty a analyticky pracovat s čísly



  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Teplice
    Pracovní pozice: Zákaznický servis
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 35000 - 45000 Kč za měsíc
    Nabídka přidána: 4. 8. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    16 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Zákaznický servis: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Zákaznický servis?

Práce je nabízena v lokalitě Teplice.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 35000 - 45000 Kč za měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Zákaznický servis ve městě Teplice? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1643