Zákaznický servis
Náplň práce:
- komunikaci se zákazníky v rámci svěřené klientské základny
- řízení projektů, tvorbu a koordinaci harmonogramů dodávek s výrobním týmem
- samostatné plánování a sledování výrobních zakázek a interních objednávek
- dohled nad dodržováním termínů, řešení závad a zajištění spokojenosti zákazníků
- spolupráci s kolegy napříč týmy, výrobou a oddělením kvality
Nabídka: - flexibilní pracovní dobu
- 25 dní dovolené
- 13. mzdu
- výkonové bonusy a prémie
- příspěvek na stravování, volný čas a bohatý benefitní program
- firemní akce a vzdělávací kurzy
Požadavky: - SŠ vzdělání
- komunikativní znalost angličtiny
- výhodou znalost němčiny
- orientaci na zákazníka a výborné komunikační schopnosti
- schopnost koordinovat projekty a analyticky pracovat s čísly
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Teplice Pracovní pozice: Zákaznický servis Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 35000 - 45000 Kč za měsíc Nabídka přidána: 4. 8. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Zákaznický servis: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Zákaznický servis?
Práce je nabízena v lokalitě Teplice.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35000 - 45000 Kč za měsíc.