ZÁKAZNICKÁ PODPORA PRO E-SHOP - KOMBINACE KANCELÁŘ / HOME OFFICE
Informace
Co bude náplní vaší práce?
Pomoc s doručenými zásilkami: Ať už jde o nedoručené, poškozené nebo nekompletní zásilky, budete tu, abyste zákazníkům poskytli řešení.
Péče o zákazníky: Budete zajišťovat kompletní servis pro zákazníky i jiné odesílatele ohledně doručení zásilek.
Komunikace se zákazníky (telefon, e-mail, chat, WhatsApp) – pouze příchozí požadavky, žádný aktivní prodej.
Budete podporou pro koncové zákazníky, která se stará o zásilky od odesílatelů.
Práce na PC: SalesForce, Genesys Cloud, Slack a dalších webových aplikací.
Administrativní práce: Běžné kancelářské úkoly v Office 365.
Co od vás očekáváme
Perfektní čeština na úrovni rodilého mluvčího.
Výborné komunikační schopnosti jak v mluvené, tak psané formě.
Dobrá znalost práce s PC a ochota učit se nové věci.
Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost a pečlivost.
Věk nad 18 let.
Vhodné pro studenty VŠ (ČR nebo SR, případně zemí EU, pokud máte jazykové znalosti na úrovni rodilého mluvčího).
Možnost absolvovat kombinované zaškolení – část v našich kancelářích v Jinočanech a část z home office. Délka zaškolení je přibližně 1 měsíc.
Co vám nabízíme
Možnost práce z domova po zaškolení (kombinace kancelář / home office).
Pracovní poměr na DPP (dohoda o provedení práce).
Flexibilní směny: Pracujte od PO–NE s možností prodloužených směn.
Při vzájemné spokojenosti možnost individuálních pracovních směn (4h, 5h, 6h…).
Při vzájemné spokojenosti možnost dělených pracovních směn – např. (08:00–12:00 a následně 14:00–18:00).
Zajištění pracovní techniky.
Multisport karta: Možnost jejího zajištění pro zájemce.
Atraktivní mzda: 165 Kč/hod při dodržení minimálně 24 hodin týdně.
Bonusové ohodnocení: U zaškolených pracovníků možnost zvýšení odměny podle počtu zpracovaných úkolů (165 Kč/hod a více).
Práci v mladém a dynamickém kolektivu.
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: TELOMAR, s.r.o. Lokalita: Praha Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: ZÁKAZNICKÁ PODPORA PRO E-SHOP - KOMBINACE KANCELÁŘ / HOME OFFICE Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 165 Kč - 250 Kč Nabídka přidána: 19. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce ZÁKAZNICKÁ PODPORA PRO E-SHOP - KOMBINACE KANCELÁŘ / HOME OFFICE: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce ZÁKAZNICKÁ PODPORA PRO E-SHOP - KOMBINACE KANCELÁŘ / HOME OFFICE?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy TELOMAR, s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
Hledáte brigády v Praha? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.